خدمت به مردم و پاسخگویی عامل مهم توسعه سازمان‌ها است
خدمت به مردم و پاسخگویی عامل مهم توسعه سازمان‌ها است

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در دومین جلسه ملاقات عمومی با مردم، به مسئولان استانی توصیه کرد که تا می‌توانند اختیارات را تفویض به شهرستان‌ها کنند تا از رفت و آمد مردم به شیراز جلوگیری شود، چون متاسفانه تا حدود زیادی کار‌ها در شهرستان‌ها نیمه تمام می‌ماند و مردم برای روند رسیدگی […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در دومین جلسه ملاقات عمومی با مردم، به مسئولان استانی توصیه کرد که تا می‌توانند اختیارات را تفویض به شهرستان‌ها کنند تا از رفت و آمد مردم به شیراز جلوگیری شود، چون متاسفانه تا حدود زیادی کار‌ها در شهرستان‌ها نیمه تمام می‌ماند و مردم برای روند رسیدگی به مشکلاتشان به این کلانشهر مراجعه می‌کنند.
او در ادامه با تاکید بر اینکه خدمت به مردم و پاسخگویی از عوامل مهم توسعه سازمان‌ها است، افزود: ارتباط بین سازمانی در فارس قوی نیست و مردم برای رسیدگی به امور خود از این سازمان به سازمان دیگر سرگردان می‌شوند.
ایمانیه خاطرنشان کرد: هر چه بتوانیم پنجره‌های واحد برای رفع مشکلات ایجاد کنیم تا نمایندگان تام الاختیار سازمان‌های یکجا قرار بگیرند و مشکلات را در همان محل حل کنند و این مهم رضایتمندی و جلب اعتماد مردم را به دنبال دارد.
استاندار فارس دیدار‌های چهره به چهره و رسیدگی به رفع مشکلات مردم را تاثیر گذار دانست و گفت: برای بنده و برای تمامی مدیران لازم است تا مستقیما با شهروندان دیدار داشته باشیم؛ البته اینکه بخواهیم هر روز وقت خود را به دیدار مردمی اختصاص دهیم امکانپذیر نیست.
این مقام مسئول با بیان اینکه دیدار مردمی موجب می‌شود تا مردم بدانند مدیران و مسئولان از هم نوع، هم دین خود هستند، از مردم خواست تا قانون را تمکین کنند، همچنین از مسئولان نیز خواست تا تبصره و قوانینی را پیدا کنند تا مشکلات مردم برطرف شود.
ایمانیه در پایان با اشاره به بررسی مشکلات ۹۰ نفر از شهروندان، افزود: سعی شد دیدار‌های مردمی در محل مسجد باشد چرا که این مکان محل گره گشایی مردم، عبادت خداوند و رفع مشکلات مردم است.
انتهای پیام/سمیه یگانه

خدمت به مردم