مسئولان قضایی استان مشکلات قضایی ۶۰نفر از شهروندان بررسی کردند
مسئولان قضایی استان مشکلات قضایی ۶۰نفر از شهروندان بررسی کردند

به گزارش پگاه خبر؛در دیدار مردمی این هفته رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولان قضایی استان مشکلات قضایی ۶۰نفر از شهروندان بررسی و دستورات پیگیری صادر شد. رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدارضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای […]

به گزارش پگاه خبر؛در دیدار مردمی این هفته رئیس کل دادگستری استان فارس و مسئولان قضایی استان مشکلات قضایی ۶۰نفر از شهروندان بررسی و دستورات پیگیری صادر شد.
رئیس کل دادگستری استان فارس در حاشیه این دیدارضمن تسلیت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در راستای تکریم و احترام ارباب رجوع که فرموده اند” خدمت به مردم و جلب محبت و اعتماد آنان، به عنوان دو وظیفه اساسی مسئولین و کارگزاران نظام در دستگاه های مختلف کشور است ” تصریح کرد: در راستای فرمایشات معظم له همه مسئولان دستگاه قضایی خدمت خالصانه به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
حجت الاسلام والمسلمین سیدکاظم موسوی خاطر نشان کرد: در سایه خدمت با اخلاص و تکریم ارباب رجوع می توانیم شاهد رضایتمندی مردم به دستگاه قضایی در تمام سطوح باشیم و ما در دستگاه قضایی تلاش می کنیم با اجرای سریع وبه موقع قانون و احکام قضایی، اعتماد مردم را نسبت به دستگاه قضایی افزون نمائیم.
نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس در ادامه با تاکید بر اینکه دادگستری استان فارس در راستای اجرای سیاست های کلان قوه قضائیه وتأکید ریاست معظم قوه قضائیه همچون گذشته دیدار های مردمی منظم و هفتگی در دستور کار قرار دارد افزود: دیدارهای چهره به چهره با مردم علاوه بر جلب رضایتمندی مراجعان سبب شناخت نقاط ضعف خدمت رسانی می شود.
حجت الاسلام والمسلمین موسوی با بیان اینکه تنظیم برنامه مدون ملاقات های عمومی وبرگزاری میز خدمت به منظور بررسی مشکلات قضایی مراجعان مورد تاکید قرار گرفته و دردادگستری مرکز استان، مجتمع های قضایی شیراز و همه حوزه های قضایی فارس علاوه براینکه یک روز کاری را به این امر اختصاص می دهند همیشه درب اتاق هایشان به روی مردم باز است افزود: با حسن خلق و تعامل مناسب با ارباب رجوع تلاش می کنیم تا از مفسده های احتمالی ناشی ازعدم دسترسی به مسئولان بکاهیم.
گفتنی است دیدار مردمی این هفته دادگستری فارس با حضور رئیس کل دادگستری استان،ارسلان اشرافی، علی مؤمن حسین پور و یوسف نیکنام معاون قضایی استان و حسین اسفندیاری قاضی حوزه ریاست دادگستری استان فارس برگزار و تقاضای بیش از ۶۰ نفر مراجعان بررسی شد.
لازم به ذکر است متقاضیان ملاقات عمومی با رئیس کل دادگستری فارس می توانند شنبه و یکشنبه هرهفته در ساعات اداری با در دست داشتن آراء و مستندات خود به دفتر قاضی حوزه ریاست دادگستری فارس واقع درمیدان شهدا مراجعه و نسبت به اخذ نوبت ملاقات اقدام نمایند.
ملاقات های عمومی رئیس کل دادگستری استان فارس روزهای سه شنبه هر هفته در محل ساختمان مرکزی دادگستری استان برگزار می گردد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی

مسئولان قضایی