گسترش شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌های هوشمند در استان فارس
گسترش شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌های هوشمند در استان فارس

به گزارش پگاه خبر؛علی‌اکبر متکان بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان تصریح کرد: استان فارس رتبه اول را در باغبانی و درکشاورزی رتبه دوم را دارد؛ ما در جایی که این استعداد بالقوه هست باید توجه بیشتر و سرمایه گذاری کنیم. وی با بیان اینکه برای استفاده بهینه از منابع […]

به گزارش پگاه خبر؛علی‌اکبر متکان بعد از ظهر چهارشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در این استان تصریح کرد: استان فارس رتبه اول را در باغبانی و درکشاورزی رتبه دوم را دارد؛ ما در جایی که این استعداد بالقوه هست باید توجه بیشتر و سرمایه گذاری کنیم.
وی با بیان اینکه برای استفاده بهینه از منابع آبی سرمایه گذاری در طرح‌های آبیاری‌های نوین و تحت فشار برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: گسترش شهرک‌های کشاورزی و گلخانه‌های هوشمند نیز برای استان فارس در دستور کار داریم.
متکان با اشاره به اهمیت آمایش دراز مدت مناطق برای اجرای طرح‌های بزرگ ابراز کرد: در اجرای پروژه‌ها باید نقشه راه داشت و در خصوص آن مطالعات لازم صورت گرفته باشد تا در آینده با چالش‌های کمتری مواجه شویم.
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه سازگاری با اقلیم باید مد نظر مدیران کشاورزی باشد، اضافه کرد: با خشکسالی مواجه هستیم از این رو باید از اقدامات علمی که در دنیا انجام شده و حرف اول را می‌زند استفاده کرده و بهره ببریم
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

گسترش شهرک های