بازدید از پروژه های اقتصادی،صنعتی وکشاورزی شهرستان زرین دشت
بازدید از پروژه های اقتصادی،صنعتی وکشاورزی شهرستان زرین دشت

به گزارش پگاه خبر؛نهمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس صبح روز چهارشنبه اول دیماه سال ۱۴٠٠با زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و اقامه نماز جماعت صبح در این بارگاه مطهر آغاز شد. محمد هادی ایمانیه در نهمین سفر رسمی شهرستانی خود، به زرین دشت سفر کرد و به بررسی مشکلات این شهرستان محروم استان پرداخت. […]

به گزارش پگاه خبر؛نهمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس صبح روز چهارشنبه اول دیماه سال ۱۴٠٠با زیارت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) و اقامه نماز جماعت صبح در این بارگاه مطهر آغاز شد.
محمد هادی ایمانیه در نهمین سفر رسمی شهرستانی خود، به زرین دشت سفر کرد و به بررسی مشکلات این شهرستان محروم استان پرداخت.
استاندار فارس در ابتدای این سفر که با همراهی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان انجام گرفت، با حضور در گلزار شهدای روستای خسویه، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
بازدید از طرح آبرسانی از سد رودبال به شهر دبیران و بخش ایزدخواست، بازید از باغ زیتون ۷٠٠هکتاری بهارلو واقع در مزرعه سبز فدک دشت خاک، بازدید از محور جوخازی در شهر دبیران، و بازدید از کارخانه ذوب فولاد ایزدخواست در شهر پیر از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار فارس به شهرستان زرین دشت بود.
از دیگر برنامه های سفر استاندار فارس به شهرستان زرین دشت می توان به بازدید از شهرک گلخانه ای و دامداری فجر ایزدخواست در روستای گلکویه، بازدید از محور روستایی مزایجان، بازدید از گردنه محور حاجی آباد-شهرپیر، بازدید از کارخانه تولید مینی لودر تارا گستر در روستای گلوگاه، بازدید از ناحیه صنعتی(شرکت های تاک زرین دشت و تولید میلگرد حافظ) و بازدید از باند دوم محور دولت آباد- حاجی آباد اشاره کرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

بازدید از پروژه های