پارک علم و فناوری وشهرک های استان راهگشادر نوسازی صنایع هستند
پارک علم و فناوری وشهرک های استان راهگشادر نوسازی صنایع هستند

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از پارک علم و فناوری استان فارس و دستاوردهای شرکت های دانش بنیان و ظرفیت شرکت های پارک علم و فناوری فارس بازدید کرد.

به گزارش پگاه خبر؛عبدالعظیم خادم حمزه ضمن بازدید از شرکت های دانش بنیان توسعه ذخایر زیستی جلبک، ابتکار نانو صنعت کیمیا، سخت کوشان آوای گل نرگس، سازه طب، شرکت فصل پنجم فرحبخش، شرکت آریو پارس ویرا و رادمان صنعت با رئیس و مدیران پارک علم و فناوری فارس به گفت و گو نشست.

عبدالعظیم خادم حمزه سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس ضمن ابراز خرسندی از حضور فناورانه در پارک علم و فناوری استان فارس اولویت های استانداری فارس را حمایت از شرکت های دانش بنیان و پیگیری مسائل و موضوعات مرتبط با تسهیلات و تسهیل دریافت مجوز ها دانست و بیان داشت تحقق رشد ۸ درصدی اقتصادی در سال ۱۴۰۱ منوط به محور قرار دادن اقتصاد دانش بنیان است.

خادم حمزه با بیان این مهم که توانمندی و ظرفیت شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری فارس در حوزه های مذکور، وی را بسیار تحت تاثیر قرار داده است، اظهار کرد: تقویت روابط همکاری بین پارک های علم و فناوری و شرکت شهرک های استان فارس ، حائز اهمیت بوده و می تواند در نوسازی صنایع راهگشا باشد و همچنین گفت امروزه صنایع متعددی وجود دارد که نیاز به ارتقا بهره وری دارند که شرکت های دانش بنیان در زمینه تحقیق و توسعه این صنایع می تواند نقش ایفا نمایند.

دکتر ذوالقدر رئیس پارک علم و فناوری فارس نیز در این بازدید با بیان این مهم که حمایت از پارک های علم و فناوری های شهرستان های استان فارس در دستور کار قرار دارد گفت پارک های علم و فناوری در فارس را سازمانی قلمداد کرد که ضمن همکاری با سایر سازمان ها، فضایی را برای جوانان تحصیل کرده فراهم کرده است تا بتوانند استارتاپ ها و شرکت های دانش بنیان را شکل دهند.
انتهای پیام/سمیه یگانه

پارک علم و فناوری