اولویت مدیران دستگاه‌های استان رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران
اولویت مدیران دستگاه‌های استان رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران

استاندار فارس در سفر یک روزه به تهران علاوه بر دیدار با جمعی از سرمایه‌گذاران و تولید‌کنندگان و صنعتگران فارسی مقیم مرکز، در جلساتی جداگانه با تعدادی از مدیران ارشد کشور به پیگیری مسائل و مشکلات استان پرداخت.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در دیدار با تعدادی از سرمایه‌گذاران و تولید‌کنندگان و صنعتگران فارسی مقیم مرکز با تأکید بر این موضوع که مدیریت ارشد استان حمایت از سرمایه‌گذاران واقعی در فارس را با جدیت دنبال می‌کند، اظهار داشت: خود را مکلف به پیگیری مشکلات سرمایه‌گذاران واقعی در بخش‌های مختلف می‌دانم و از هیچ تلاشی برای حمایت از سرمایه‌گذاران در مسیر تولید و رونق اشتغال در فارس کوتاهی نخواهیم داشت.

وی همچنین تصریح کرد: از مجموعه مدیریتی استان در تمام بخش‌ها و حوزه‌های مرتبط انتظار دارم رسیدگی به مشکلات سرمایه گذاران و صاحبان صنایع و تولید کنندگان را در اولویت فعالیت‌های کاری خود قرار دهند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تأکید بر لزوم همراهی و همکاری تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی استان در جذب و حمایت همه‌جانبه از سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی و تولیدی، یادآور شد: به هیچ عنوان کارشکنی، کم‌کاری و روند کند انجام امور را در مسیر سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در سطح استان را برنمی‌تابم و از مدیران استان انتظار دارم راه ورود سرمایه به فارس را هموارتر کنند؛ چرا که ظرفیت‌های بسیاری در این استان وجود دارد که مغفول مانده است.

دکتر ایمانیه افزود: بروز خشکسالی گسترده و طولانی‌مدت در سال‌های اخیر خسارت‌های زیادی به بخش کشاورزی فارس وارد کرده و بر همین اساس تغییر الگوی کشت از سمت زراعت و باغداری با مصرف آب زیاد به سمت کشت گیاهان و داروهای گلخانه‌ای که به‌نسبت زودبازده و در مصرف آب نیز کم مصرف هستند، در دستور کار مدیریتی استان قرار دارد.

وی همچنین یادآور شد: تغییرات اقلیمی و جوی در دهه‌های اخیر، باعث بروز پدیده خشکسالی طولانی‌مدت در اغلب شهرستان‌های استان فارس شده و معضلاتی را در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی به وجود آورده است که این مسئله لزوم استفاده بهینه از منابع آب را برای مدیران، کشاورزان و باغداران و مردم ضروری می‌کند.

برگزاری جلسه با معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، ملاقات با وزرای نفت و صنعت و معدن و تجارت، نشست با سرپرست ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) و مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی کشور و همچنین دیدار و گفت‌وگو با چند تن از مدیران فارسی در پایتخت و دیگر استان‌های کشور از جمله برنامه‌های سفر یک‌روزه نماینده عالی دولت در فارس به مرکز کشور بود.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

اولویت مدیران