ایستگاه راه آهن شیراز به نام آیت الله حائری شیرازی نامگذاری شد
ایستگاه راه آهن شیراز به نام آیت الله حائری شیرازی نامگذاری شد

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در  مراسم  نامگذاری ایستگاه راه آهن شیراز به اصفهان به نام «آیت الله حائری شیرازی»، که در سالن این ایستگاه برگزار شد، گفت: پیشنهاد خوب این نامگذاری از سوی وزیر راه و شهرسازی مطرح و در دستور اجرا قرار گرفت.  استاندار فارس اظهار امیدواری کرد این نامگذاری یک […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در  مراسم  نامگذاری ایستگاه راه آهن شیراز به اصفهان به نام «آیت الله حائری شیرازی»، که در سالن این ایستگاه برگزار شد، گفت: پیشنهاد خوب این نامگذاری از سوی وزیر راه و شهرسازی مطرح و در دستور اجرا قرار گرفت.

 استاندار فارس اظهار امیدواری کرد این نامگذاری یک الگو برای همه ما باشد تا بتوانیم چهره های برجسته فرهنگی، دینی و علمی کشور را معرفی کنیم.
استاندار فارس ضمن یادآوری تلاش های آیت الله حائری شیراز برای ایجاد مسیر راه آهن شیراز بعد از وقف در سالیان متمادی گفت: باید تلاش کنیم که این مدت زمان طولانی برای احداث راه آهن شیراز – بوشهر و شیراز بندرعباس نیز تکرار نشود‌

  او با بیان اینکه در دولت سیزدهم باید عزم جدی خود را به کار ببریم تاکید کرد: می‌توانیم با استفاده از ظرفیت وزیران استان فارسی در هیئت دولت ،عقب ماندگی فارس در بحث راه، راه آهن و فرودگاه ها را جبران کنیم.
دکتر ایمانیه  افزود: در سفر رئیس جمهور به استانهای بوشهر و فارس احداث برنامه راه آهن شیراز – بوشهر قطعی شده و در ادامه تاکنون ۲ جلسه با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر نفت و معاون اول رئیس جمهور برگزار کرده ایم.
وی با اشاره به انعقاد توافق نامه بین استانداران فارس و بوشهر با قرارگاه «خاتم الانبیا (ص)» برای احداث راه آهن شیراز – بوشهر گفت: پیگیری اجرای شروع کار عملیات اجرایی راه آهن شیراز – بوشهر از سمت دو استان آغاز شده است‌

او از پیگیری احداث راه آهن شیراز – لار – بندرعباس و راه آهن شیراز – گل گهر نیزخبر داد .
نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه فارس بیشترین تلفات ناشی از تصادفات را دارد گفت: در این شرایط هیچ راهی بهتر از تقویت راه آهن و انتقال ریلی برای حمل مسافر و بار نیست چرا که تصادفات در جاده ها به دلایل مختلف وجود دارد .

وی عنوان کرد : هرچند ساخت آزاد راه مهم است اما برخی با عدم رعایت قوانین رانندگی، و سرعت بالا سوانح ترافیکی ایجاد می کنند.
او ادامه داد: در حمل و نقل هوایی نیز به دلیل هزینه های بالای بلیط های هواپیما بخش محدودی از جامعه توانایی استفاده از این صنعت را برای جابجایی دارند پس راهی ایمن تر و ارزان تر جز راه اهن و انتقال ریلی نیست.
استاندار فارس گفت: باید با ارائه خدمت رسانی بیشتر و با کیفیت تر به مردم علاوه بر افزایش حس اعتماد به خدمت گذاران نظام در خور شان کشور عزیزمان عمل کنیم .
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

ایستگاه