پارک کوهستانی قندیلی با اجرای عملیات آبرسانی توسعه می یابد
پارک کوهستانی قندیلی با اجرای عملیات آبرسانی توسعه می یابد

به گزارش پگاه خبر؛ناظر شورا در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اجرای عملیات آبرسانی به پروژه پارک کوهستانی قندیلی چمران گفت: با اجرای این عملیات، بستر مناسبی برای ادامه کاشت درختان و توسعه فضای سبز این پروژه فراهم شد. افسانه خواست خدایی افزود: با ادامه کاشت‌‌ درختان و […]

به گزارش پگاه خبر؛ناظر شورا در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز با اشاره به اجرای عملیات آبرسانی به پروژه پارک کوهستانی قندیلی چمران گفت: با اجرای این عملیات، بستر مناسبی برای ادامه کاشت درختان و توسعه فضای سبز این پروژه فراهم شد.
افسانه خواست خدایی افزود: با ادامه کاشت‌‌ درختان و نگهداری از آنها در این پروژه، می توان این منظر زیبای شهری و مکان تفریح و ورزش همشهریان فهیم شهر راز را گسترش داد.
عضو هیات رییسه شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به کاشت ٩هزار اصله درخت در این پروژه، درختان زیتون، سرو نقره ای، زبان گنجشک، داغداغان، ارغوان، ایلان، طاووسی و انجیر را از جمله درختان کاشته شده در ٢۵ هکتار از این پارک کوهستانی برشمرد.
زندیه رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز نیز از اجرای عملیات لوله گذاری به طول یکهزار و ٢٠٠ متردر پارک کوهستانی قندیلی یاد کرد و افزود: انتقال لوله های بلااستفاده پروژه کیان آباد و استفاده در این پروژه سبب شد این عملیات با کمترین هزینه اجرایی شود.
وی با اشاره به مساحت ٧٢ هکتاری این پارک افزود: این پروژه از شمال به شهرک نیایش و از جنوب به بلوار چمران محدود و از سال ١٣٩٣ عملیات اجرایی آن توسط شهرداری آغاز شده است.
گفتنی است افسانه خواست خدایی ناظر شورا در سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری به همراه کشتکار سرپرست معاونت خدمات شهری و زندیه رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز از این پروژه بازدید کردند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی