حمایت و تقویت ورزش همگانی از اهداف مدیریت استان است
حمایت و تقویت ورزش همگانی از اهداف مدیریت استان است

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس گفت: یکی از اهداف جدی مدیریت استان حمایت از ورزش همگانی و ورزش بانوان و تقویت این حوزه خواهد بود. دکتر محمد هادی ایمانیه اظهارداشت: یکی از بهترین روش ها و وسیله ها برای ایجاد نشاط، سرزندگی و انگیزه دار شدن، ورزش همگانی است که باید توسعه بیشتری پیدا کند. […]

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس گفت: یکی از اهداف جدی مدیریت استان حمایت از ورزش همگانی و ورزش بانوان و تقویت این حوزه خواهد بود.
دکتر محمد هادی ایمانیه اظهارداشت: یکی از بهترین روش ها و وسیله ها برای ایجاد نشاط، سرزندگی و انگیزه دار شدن، ورزش همگانی است که باید توسعه بیشتری پیدا کند.

نماینده عالی دولت در استان فارس همراهی فرماندهان نظامی استان با ورزشکاران و حمایت از ورزش همگانی را ستودنی دانست و گفت: از افتخارات جمهوری اسلامی ایران رابطه دوستانه و پدرانه فرماندهان نظامی با سربازان و نیروهای تحت امر است و جوانان علاقه زیادی به فرماندهان نظامی خود دارند.

وی از حامیان و دست اندرکاران برنامه‌های ورزش همگانی تقدیر کرد و گفت: با گسترش هرچه بیشتر برنامه های ورزشی به دنبال زدودن خستگی و آلام زندگی از جسم و جان مردم شریف ایران هستیم.

مسابقات دو خیابانی شیراز با عنوان گرامیداشت یاد شهدای سلامت با حضور‌۹۸۰ دونده از سراسر کشور و سه ورزشکار خارجی در مسیری به طول ۸ کیلومتر از بلوار چمران تا مقابل ارگ کریمخان زند به منظور شناسایی استعدادهای برتر برگزار شد.
انتهای پیام/سمیه یگانه