روشنگری مردم نسبت به حقوق شهروندی وظیفه اصلی مجمع رهروان است
روشنگری مردم نسبت به حقوق شهروندی وظیفه اصلی مجمع رهروان است

نشست معاونین و اعضای شورای مرکزی مجمع رهروان استان فارس با جانشین مجمع رهروان کشور

به گزارش پگاه خبر؛در جلسه ای با حضور سردار حمیدی نیا جانشین مجمع رهروان کشور و مهندس امینی نشستی در دفتر مجمع رهروان استان فارس برگزار شد.

در این نشست سردار سجادیان مسئول مجمع رهروان استان؛ ضمن اعلام گزارشی از وضعیت استان، روشنگری مردم نسبت به حقوق شهروندی، حمایت از کارگزاران نظام اسلامی، پیگیری اجرای قانون و سیاستهای کلی نظام و منویات امامین انقلاب از قوای سه گانه، نیروهای مسلح و سازمانها و نهادهای انقلاب اسلامی و مطالبه گری از اجزای حاکمیت در راستای تحقق اجرای قانون و وظایف کارگزاران را وظیفه اصلی مجمع رهروان دانست.

مسئول مجمع رهروان استان در ادامه بیان داشت: استان فارس دارای پتانسیل های خوبی در حوزه منابع انسانی اعم از علما، اساتید، فرهیختگان، نخبگان، بانوان و جوانان فعال، رسانه های پرتلاش، فضاهای علمی، فرهنگی و سیاحتی و زیارتی میباشد که با رهنمودها و با همکاری این طیف فرهیخته برای تحقق فریضتین برابر قانون اقدامات لازم به عمل خواهد آمد.

سردار سجادیان گفت: به دور از وابستگی به جناح های سیاسی، خدمات ارزشمند کارگزاران نظام شناسایی و بطور شایسته از آنان تقدیر و حمایت خواهد شد و آسیب های ناشی از عدم اجرای قانون و ضعف در اقدامات که سبب نارضایتی مردم نسبت به حاکمیت گردد نیز شناسایی و مطالبه گری صورت خواهد گرفت.

در ادامه مهندس امینی معاون طرح و برنامه مجمع کشور بیان داشت: مجمع رهروان در راستای تحقق اصل هشتم قانون اساسی با اتکا به آیات قرآن کریم، روایات و وانجام فریضتین امر به معروف و نهی از منکر تشکیل و با برنامه های تدوین شده فعالیت خود را شروع ، امید که با یاری خداوند و همکاری شما عزیزان به اهداف مجمع برسیم.

در ادامه اعضای شورای سیاست گذاری و معاونین مجمع استان؛ ضمن تشریح دیدگاه خود مبنی بر مشارکت پذیری مجمع مرکز در راستای فعالیتهای مجمع، الویت رسیدگی به خواسته های به حق معلمین و تحقق آن مورد مطالبه واقع گردید که رایزنی های لازم با مسئولین امر در مرکز انجام شود.

سردار حمیدی نیا جانشین مجمع کشور در پایان جلسه بیان داشتند؛ با ترکیبی که مجمع استان، متشکل از اساتید محترم دانشگاه، پزشکان، پیشکسوتان حوزه فرهنگ و جهاد و شهادت، معلمین، مسئولین با داشتن سابقه مدیریتی در سطح ملی و استانی، بانوان و جوانان فعال و فرهیخته دارد، میتوانند روشنگران، حمایت کنندگان و مطالبه گران خوبی با نگاه نخبگانی در استان فارس باشند و بنده به آینده خوشبین هستم.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی