اجرای برنامه هادارای زمان بندی و اهداف کمی باشد
اجرای برنامه هادارای زمان بندی و اهداف کمی باشد

استاندار فارس گفت: طرح های اجرایی در حوزه اجتماعی باید همراه با زمان بندی دقیق، مسئول اجرا، واجد اهداف کمی و امکان پایش مکرر و ارزیابی دقیق باشد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده اظهارداشت: مدیران نباید در دام برنامه نویسی بیفتند و پیشبرد اهداف اصلی غافل بمانند.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه حداقل دو سوم مرگ و میر ناشی از بیماری های غیرواگیر است، افزود: بعد از مدیریت کرونا مشکل اصلی کشور همچنان بیماری های غیرواگیر خواهد بود که مدیریت آن نیازمند عزم ملی و جدی است.

وی با اشاره به اینکه فرصت همکاری و هماهنگی خوبی در سطح استان فارس برای اجرای طرح کنترل و پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر ایجاد شده‌است، گفت: دانشگاه علوم پزشکی شیراز باید طرح کنترل و پیشگیری از بیماریهای غیر واگیر را به شکل زمانبندی شده و با تعیین دقیق وظایف دستگاه های مختلف تهیه کند تا در کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان تصویب و ابلاغ شود.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه تعدد جلسات و حضور مستمر مدیران استان در شوراهای مختلف، تصریح کرد: باید بر اساس نیاز واقعی، برای حضور مدیران در جلسات شوراها و کارگروه های استانی برنامه ریزی و از آنان دعوت کرد تا روند اداره و پیشبرد اهداف استان دچار اختلال نشود.
انتهای پیام/سمیه یگانه