قرارداد خرید سلف گندم در قالب کشت قراردادی
قرارداد خرید سلف گندم در قالب کشت قراردادی

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: با توجه به انعقاد قرارداد خرید سلف گندم در قالب کشت قراردادی بین مراکز جهاد کشاورزی به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و کشاورزان متقاضی تاکنون مقدار ۱۷۶٫۴تن اوره، ۱۱۵ تن فسفات و ۵۷٫۵تن پتاس توزیع گردیده است. مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خنج گفت: با توجه به انعقاد قرارداد خرید سلف گندم در قالب کشت قراردادی بین مراکز جهاد کشاورزی به نمایندگی از شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران و کشاورزان متقاضی تاکنون مقدار ۱۷۶٫۴تن اوره، ۱۱۵ تن فسفات و ۵۷٫۵تن پتاس توزیع گردیده است.
مدیرجهاد کشاورزی شهرستان خنج، علی علی پور با اشاره به اینکه تاکنون ۱۸۳۶ هکتار کشت قراردادی منعقد گردیده است، تصریح کرد: با انعقاد قراداد طرح مذکور گندمکاران هنگام کشت، هزینه ای برای دریافت کود و بیمه محصول خود پرداخت نکرده که هزینه های فوق هنگام تحویل گندم به اداره غله از حساب کشاورزان کسر خواهد شد.
وی اظهار کرد: در سال زراعی جاری ودر راستای حمایت از کشاورزان و خودکفایی در تولید گندم، طرح کشت قراردادی گندم به کشاورزان پیشنهاد داده شد که از این طرح استقبال خوبی شده است.
این مقام مسئول با بیان اینکه عوامل توزیع کود در شهرستان کارگزاری خصوصی آراسته و تعاونی روستایی خنج بال بوده گفت: تمامی سهمیه ی کود اختصاص داده شده ی کشت قراردادی که به شهرستان حمل شده توزیع شده است و این مدیریت در حال رایزنی برای دریافت باقیمانده ی کودهای کشت قراردادی می باشد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی