پیشنهاد مساعدت مالی شورای شهروشهرداری به ورزش وجوانان بررسی می شود
پیشنهاد مساعدت مالی شورای شهروشهرداری به ورزش وجوانان بررسی می شود

به گزارش پگاه خبر؛نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت:پیشنهاد مساعدت مالی شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری به ورزش و جوانان شهرستان شیراز با حضور اعضای شورا بررسی خواهد شد. در دیدار محمد علی فرهنگ مهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با محمد تقی تذروی نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، اداره […]

به گزارش پگاه خبر؛نایب رییس شورای اسلامی شهر شیراز گفت:پیشنهاد مساعدت مالی شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری به ورزش و جوانان شهرستان شیراز با حضور اعضای شورا بررسی خواهد شد.
در دیدار محمد علی فرهنگ مهر رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز با محمد تقی تذروی نایب رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز به نمایندگی از هیأت های ورزشی شهرستان از سوی شورای شهر و شهرداری جهت انجام فعالیت های ورزشی و توسعه ورزش قهرمانی و همگانی درخواست مساعدت مالی نمود.
گفتنی است در این جلسه که با حضور برخی از رؤسای هیأت های ورزشی شهرستان و استان برگزار شد، نایب رئیس شورای شهر شیراز، گفت: شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص این حمایت ها اقدامات لازم را انجام خواهد داد و از این موضوع استقبال خواهد کرد؛ چرا که ورزشکاران شهر شیراز و استان فارس جز افتخارات این شهر می باشند و ورزشکارانی که برای ملت شادی کسب کردند، نشان‌دهنده هویت و غرور ملی هستند.
تذروی اظهار داشت: این نکته را باید مدنظر داشت که این امر مستلزم داشتن یک نقشه راه و طرح جامع از سوی اداره ورزش و جوانان به نمایندگی از هیأت های ورزشی می باشد تا برای شورای شهر و شهرداری مشخص باشد هزینه هایی که برای این امور صرف می شود به چه میزان و به چه منظور خواهد بود.
وی با بیان اینکه در بودجه ۱۴۰۰ این موضوع پیش بینی نشده است، افزود: شایسته است که هیأت های ورزشی نسبت به تهیه طرح و برنامه راهبردی خود با برآورد هزینه اقدام کنند و طرح و برنامه خود را به رییس اداره ورزش و جوانان تحویل دهند تا در صحن علنی شورا مطرح شود.
خاطر نشان می شود در پایان این جلسه رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان شیراز پیشنهاد داد تا در صورت امکان مشارکت حداقلی تا پایان سال برای انجام امورات جاری هیأت ها از شورای اسلامی شهر شیراز و شهرداری داشته باشیم که نایب رییس شورای شهر شیراز اعلام نمود این پیشنهاد قابل بررسی است و اداره ورزش و جوانان می تواند این پیشنهاد را برای بررسی بیشتر اعضای شورا به شورای اسلامی شهر ارسال کند.
انتهای پیام/سمیه یگانه