توزیع کالاهای اساسی در جهت کمک به معیشت مردم و خرید آسان
توزیع کالاهای اساسی در جهت کمک به معیشت مردم و خرید آسان

به گزارش پگاه خبر؛سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: برنامه ریزی برای توزیع کالاهای اساسی در جهت کمک به معیشت مردم و خرید آسان در دستور کار قرار گرفته است. ساسان مبینی دهکردی در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در بحث تغییرات قیمت ۱۸ قلم کالای اساسی خواستار نظارت بر بازار شد […]

به گزارش پگاه خبر؛سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس گفت: برنامه ریزی برای توزیع کالاهای اساسی در جهت کمک به معیشت مردم و خرید آسان در دستور کار قرار گرفته است.
ساسان مبینی دهکردی در یازدهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان در بحث تغییرات قیمت ۱۸ قلم کالای اساسی خواستار نظارت بر بازار شد و توصیه هایی به متولیان در جهت پیش بینی جوجه ریزی در مرغداری ها برای تامین مرغ ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان داشت.
وی با بیان اینکه در راستای تنظیم بازار اگر کالایی تغییر قیمت زیادی داشت باید ورود کنیم، افزود: از تمامی مراجعی که متولی قیمت گذاری هستند میخواهیم تا فرصت خود تنظیمی را به بازار بدهند و در اختلاف قیمت های نامتعارف ورود کنند تا امنیت و ثبات بر بازار حاکم شود.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، جهادکشاورزی و اتاق اصناف خواست تا شرکت هایی که زیر ساخت های توزیع اینترنتی اقلام اساسی را فراهم نموده اند مورد توجه و حمایت قرار گیرند و در عین حال از انحصار در این بخش خودداری گردد تا نسبت به برنامه ریزی در جهت ارائه کالا و خدمات به صورت اینترنتی و پستی ، پیش بینی ، برنامه ریزی و اقدام صورت پذیرد.
مبینی ضمن توصیه به متولیان جهت پیش بینی جوجه ریزی مرغداری ها برای تامین مرغ ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر نوع برنامه ریزی جهت ثبات در بازار این ایام، از سازمان جهاد کشاورزی استان و دستگاه های همکار خواست در جلسه آتی گزارشی از فعالیت ها و برنامه ها در سامانه جامع تجارت و موضوع انتزاع وظایف تولید ، توزیع و نظارت محصولات کشاورزی تهیه کنند تا در جلسه ی آتی گزارش پیشرفت کار مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی