باغ مزار مشاهیر شیراز،تحت عنوان فرهیختگان ایجاد می گردد
باغ مزار مشاهیر شیراز،تحت عنوان فرهیختگان ایجاد می گردد

به گزارش پگاه خبر؛رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورا در جلسه مشترک کمیسیون های گردشگری و زیارت، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کلیات «آیین نامه باغ مزار مشاهیر» در جلسه مشترک کمیسیون های گردشگری و زیارت، فرهنگی و خدمات شهری مورد بررسی و تصویب […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس کمیسیون گردشگری و زیارت شورا در جلسه مشترک کمیسیون های گردشگری و زیارت، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر شیراز گفت: کلیات «آیین نامه باغ مزار مشاهیر» در جلسه مشترک کمیسیون های گردشگری و زیارت، فرهنگی و خدمات شهری مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
به لحاظ اهمیت موضوع مقرر شد جزئیات آیین نامه در جلسات کارشناسی بررسی گردد.

محمد فرخ زاده گفت: در خصوص مکان مورد نظر جهت احداث باغ مزار مشاهیر، بررسی های کارشناسی ابتدایی صورت پذیرفته و در مرحله اخذ استعلام و تاییدیه از دستگاه های خدمات رسان و طراحی می باشد.

وی افزود: ایجاد باغ مزار مشاهیر شیراز ضمن تکریم جایگاه ارزشمند فرهنگوران و مشاهیر دوره معاصر، منتج به فعال سازی سایت گردشگری دارالسلام و بهسازی محوطه نیز خواهد شد.

در طرح کلی باغ مزار مشاهیر شیراز، مقرر گردید فضایی تحت عنوان موزه دستاوردهای فرهیختگان و فرهنگوران نیز ایجاد گردد.

ارائه گزارش شهرداری شیراز از باغ موزه سنگ در بلوار چمران و بررسی پیشنهاد خواهرخواندگی شیراز با یکی از شهرهای مذهبی کشور عراق موارد دیگر بررسی شده در جلسه کمیسیون بود.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی