کادر درمان در جهاد سلامت مردم حضور پیدا کردند
کادر درمان در جهاد سلامت مردم حضور پیدا کردند

به گزارش پگاه خبر؛عضو شورای شهرشیراز،«سیده مریم حسینی»، امروز (یکشنبه ۲۱ آذر) در سی ‌امین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای عرصه سلامت را در روزی که به نام «پرستار» نامگذاری شده است را گرامی می داریم. عضو […]

به گزارش پگاه خبر؛عضو شورای شهرشیراز،«سیده مریم حسینی»، امروز (یکشنبه ۲۱ آذر) در سی ‌امین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با تبریک ولادت حضرت زینب (س) گفت: یاد و خاطره همه شهدا به ویژه شهدای عرصه سلامت را در روزی که به نام «پرستار» نامگذاری شده است را گرامی می داریم.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: آزمایش و امتحان الهی در جریانات روزگار گاهی سخت است و آزمایش دوران کرونا برای هر انسانی متفاوت بود.
وی اضافه کرد: کادر درمان از آزمایش در دوران کرونا سر بلند در بیرون آمده اند و جان برکف در جهاد سلامت مردم حضور پیدا کردند و مدال سلامت جامعه را بر سینه زدند و به شهادت رسیدند.
حسینی تاکید کرد: تقارن مبارک روز پرستار و ولادت حضرت زینب (س) افتخاری برای پرستاران کشور است چرا که حضرت زینب (س) در کربلا عشق را با صبر و استقامت معنا کرد و پرستار نهضت و انقلاب حسینی (ع) بود.
وی تصریح کرد: پرستاری آگاهانه و دلسوزانه مصداق جهاد است و قطعا همه ما مرهون فداکاری های پرستاران حوزه درمان و سلامت ایران اسلامی هستیم.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی