تقدیر دانشگاه صنعتی شیراز از مدیر عامل برق فارس
تقدیر دانشگاه صنعتی شیراز از مدیر عامل برق فارس

به گزارش پگاه خبر؛مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل برق منطقه ای فارس از سوی دکتر سید جعفر روزگار معاون پژوهش دانشگاه صنعتی شیراز با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفت. در لوح تقدیر دانشگاه صنعتی شیراز آمده است ، تعامل سازنده شرکت برق منطقه ای فارس با دانشگاه صنعتی در راستای اعتلای پژوهش های کاربردی […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل برق منطقه ای فارس از سوی دکتر سید جعفر روزگار معاون پژوهش دانشگاه صنعتی شیراز با اهدای لوح مورد تقدیر قرار گرفت.
در لوح تقدیر دانشگاه صنعتی شیراز آمده است ، تعامل سازنده شرکت برق منطقه ای فارس با دانشگاه صنعتی در راستای اعتلای پژوهش های کاربردی مورد نیاز صنعت قابل تحسین است.
مهندس غلامرضا نصیری مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس نیز در این زمینه با بیان اینکه انجام پژوهش های کاربردی مورد نیاز صنعت گامی در جهت پیوند بیشتر صنعت با دانشگاه است افزود: از همه ظرفیت های قانونی در این عرصه بهره گیری می شود .
وی با اشاره به اینکه از طرح های پژوهشی کاربردی در صنعت برق استقبال و از آن حمایت می شود افزود: برق فارس به عنوان کانونی جهت پذیرش نیازهای مراکز صنعتی، خدماتی ـ تخصصی و پژوهشی در قالب پروژه‌های تحقیقاتی پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری، پروژه‌های تحقیقاتی ملی، و انعکاس این نیازها به مراکز پژوهشی و اساتید دانشکده‏‌ها ، انجام وظیفه می‌کند.
مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس اضافه کرد : ارتباط صنعت و دانشگاه در هر جامعه ای می تواند تأثیری تعیین کننده در رشد اقتصادی داشته باشد. معمولا در راستای این تعامل وظیفه عمده دانشگاهها آموزش و ارتقای دانش دانشجویان و آماده کردن آنان برای حضور در بازار کار ، شناخت و برطرف کردن نیازهای تحقیقاتی بخش صنعت و به روز نگهداشتن آن است.
مهندس نصیری با بیان اینکه نتایج مفیدی به کمک تحقیقات از حوزه فناوری به دست آمده است افزود: فراهم آوردن بازار کار و اشتغالزایی مفید برای جوانان و افرادی که آموزش‌های مرتبط را در دانشگاهها گذرانده اند نیز قابل توجه است .
این مقام مسوول گفت: متاسفانه فاصله قابل توجهی بین پتانسیلهای علمی با نیازهای بخش صنعت وجود دارد که باید شکاف موجود با تعامل بیشتر صنایع و مراکز علمی و دانشگاهی پر شود.
مهندس حمزه روغنیان معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای فارس نیز با اهدای لوح از سوی سوی دکتر سید جعفر روزگار معاون پژوهش دانشگاه صنعتی شیراز مورد تقدیر قرار گرفت.
معاون برنامه ریزی و تحقیقات برق منطقه ای فارس نیز در این زمینه اظهار داشت : یکی از ظرفیتهای موجود جهت شناسایی بهتر مشکلات صنایع و هماهنگی و تعامل بین صنعت و دانشگاه استفاده از پتانسیل فرصتهای مطالعاتی است که استادان دانشگاه در این زمینه می توانند کمک شایانی بنمایند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی