نیروگاه صنایع انرژی‌بر لامردبا حضور وزیر نیرو کلنگ زنی می‌شود
نیروگاه صنایع انرژی‌بر لامردبا حضور وزیر نیرو کلنگ زنی می‌شود

به گزارش پگاه خبر؛اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به دعوت نماینده مردم لامرد و مهر به این دو شهرستان سفر کردند و از نزدیک با ظرفیت های این دو شهرستان آشنا خواهند شد. سید موسی موسوی، عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده لامرد و مهر در بازدید از خط انتقال آب از خلیج فارس […]

به گزارش پگاه خبر؛اعضای کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به دعوت نماینده مردم لامرد و مهر به این دو شهرستان سفر کردند و از نزدیک با ظرفیت های این دو شهرستان آشنا خواهند شد.
سید موسی موسوی، عضو کمیسیون انرژی مجلس و نماینده لامرد و مهر در بازدید از خط انتقال آب از خلیج فارس به استان فارس اظهار داشت: اختصاص آب از خلیج فارس به صنایع انرژی‌بر لامرد در فاز اول ۶۰ میلیون مترمکعب است که برداشت روزانه ۱۰۰ هزار مترمکعب است.
موسوی با توجه به نیاز آب شرب شهرستان لامرد گفت: ۱۰ درصد آب اختصاص داده شده برای بخش شرب است که وزارت نیرو برای آب شرب تضمین خرید داده است.
وی بیان کرد: خط انتقال آب به خلیج فارس به استان فارس در شهرستان لامرد به طول ۶۷ کیلومتر است که ۱۰ درصد آن انجام شده است.
موسوی ادامه داد: نیاز دو شهرستان برای افق ۱۴۲۵ در موضوع آب دیده شده است و وزرات نیرو نیز تضمین خرید آب شرب مورد نیاز این دو شهرستان را داده است.
اعضای کمیسیون انرژی مجلس با حضور در محل احداث نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی بر احداث هر چه سریع‌تر این نیروگاه تاکید کردند.
گفتنی است؛ نیروگاه ۹۱۳ مگاواتی صنایع انرژی‌بر لامرد چند روز آینده با حضور وزیر نیرو کلنگ زنی می‌شود.
انتهای پیام/