آرمانگرایی بر پایه واقعیت های جامعه شکل بگیرد
آرمانگرایی بر پایه واقعیت های جامعه شکل بگیرد

شهردار شیراز گفت:آرمانگرایی از ویژگی های شاخص جمع های دانشجویان و ظرفیتی است که باید در بستر واقع گرایی شکل بگیرد، افزود: آرمانگرایی باید بر پایه واقعیت های جامعه شکل بگیرد.

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی گفت: آرمانگرایی از ویژگی های شاخص جمع های دانشجویان و ظرفیتی است که باید در بستر واقع گرایی شکل بگیرد، افزود: آرمانگرایی باید بر پایه واقعیت های جامعه شکل بگیرد.
وی با بیان اینکه امروز دانشجو و به ویژه تفکر بسیج دانشجویی، تابلویی درخشان در پیشانی دانشگاه است.
شهردار شیراز ادامه داد: برای تعامل هر چه بهتر مدیران و دانشجویان انقلابی به عنوان ناظرین بیرونی مجموعه مدیریتی که با بدنه اجتماع ارتباط دارند، ضروری است که راه های ارتباطی را تعریف کنیم، شنونده انتقادهای فارغ از حاشیه باشیم و بپذیریم که انتقادات و واقعیت هایی وجود دارد.

مهندس اصنافی ضمن اشاره به برگزاری جلسات مختلف با دانشجویان گفت: نیازمند نگاه آرمانگرا و واقع گرا مجموعه دانشجویان به شهرداری هستیم تا بتوانیم مواردی که مغفول می ماند را اصلاح کنیم.

وی همچنین با یادآوری رشادت ها و شجاعت های دانشجویان افزود: یاد و خاطره پیشکسوتان دانشجو و آنانی که دغدغه این مرز بوم، دین و دیانت داشتند و در برهه های مختلف تاریخی ایفای نقش کردند، را گرامی می‌داریم.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی