احداث نیروگاه خورشیدی۴۳٠مگاواتی در منطقه چهرک بوانات
احداث نیروگاه خورشیدی۴۳٠مگاواتی در منطقه چهرک بوانات

در جریان هفتمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس و با همراهی احمدعلی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس انجام گرفت؛ بازدید از پروژه های اقتصادی، صنعتی و عمرانی شهرستان بوانات

به گزارش پگاه خبر؛هفتمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس صبح روز پنج شنبه هجدهم آذر ماه سال ۱۴٠٠ با ادای احترام به مقام دو شهید گمنام شهر سوریان مرکز شهرستان بوانات آغاز شد.
محمد هادی ایمانیه در هفتمین سفر شهرستانی خود، به بوانات سفر کرد و به بررسی مشکلات این شهرستان پرداخت.
استاندار فارس در جریان این سفر که با همراهی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی استان انجام گرفت، از پروژه رها شده ساختمان موزه، پروژه بهسازی و تعریض محور فعلی بوانات به صفاشهر، پروژه احداث نیروگاه خورشیدی۴۳٠مگاواتی در منطقه چهرک بوانات که در این سفر به نام تنها سردار شهید شهرستان بوانات «سردار شهید عبدالرضا رنجبر» نامگذاری شد، پروژه آبخیزداری بجدانه در حوالی روستای سنگبر و پروژه احداث باند دوم بوانات به صفاشهر بازدید کرد.
بازدید از شهرک صنعتی بوانات و یک واحد کارخانه سنگبری(نگین سنگ مرمر زاگرس) در این شهرک و بازدید از شهرک گلخانه ای ایساتیس شهرستان از دیگر برنامه های سفر یکروزه استاندار فارس به شهرستان بوانات بود.
هفتمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد جامع شهر سوریان مرکز شهرستان بوانات پایان یافت.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی