ارائه مطلوب‌خدمات به مردم با شناساسی ظرفیت منطقه
ارائه مطلوب‌خدمات به مردم با شناساسی ظرفیت منطقه

به گزارش پگاه خبر؛مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز در این بازدید گفت: باید ظرفیت های منطقه شناسایی شده و جهت ارائه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مردم بکارگیری شود. شهردار شیراز با اشاره به لزوم تسهیل در کار مردم عنوان کرد: از سختگیری‌های غیرضروری و بیجا در امور شهروندان باید جلوگیری شود تا در […]

به گزارش پگاه خبر؛مهندس سید احسان اصنافی شهردار شیراز در این بازدید گفت: باید ظرفیت های منطقه شناسایی شده و جهت ارائه بهتر و مطلوب‌تر خدمات به مردم بکارگیری شود.

شهردار شیراز با اشاره به لزوم تسهیل در کار مردم عنوان کرد: از سختگیری‌های غیرضروری و بیجا در امور شهروندان باید جلوگیری شود تا در سریع ترین زمان ممکن کار آنها انجام شود.

وی ادامه داد: خدمات رسانی به شهروندان در همه زمینه ها باید به بهترین نحو ممکن انجام گیرد. با برنامه ریزی لازم تمامی مناطق یازده گانه باید در کمترین زمان ممکن نسبت به صدور پروانه ساختمانی اقدام نمایند و با برنامه های در پیش رو این روند قطعا اتفاق خواهد افتاد.

مهندس اصنافی همچنین گفت: باید از بروکراسی های اضافی و زاید در شهرداری جلوگیری شده و در امور شهروندان تسریع لازم صورت پذیرد.

وی متذکر شد: مسئولین و مدیران باید مردمی باشند و درهای اتاقشان باید بر روی مردم باز باشد.

شهردار شیراز با تاکید بر لزوم حضور سرمایه گذاران عنوان کرد: تسهیل روند ورود سرمایه‌گذار و مشارکت در توسعه شهر شیراز به معنای استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران در کلیه بخش‌ها به‌ویژه در حوزه گردشگری، خدمات شهری و فرهنگی بر اساس رابطه روابط برد – برد ضرورت دارد.

وی در پایان بر لزوم آمادگی برای مواجهه با بارش های احتمالی تاکید کرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی