تحمیل برجام موشکی، محدود سازی و ریختن بتن در سامانه موشکی کشور
تحمیل برجام موشکی، محدود سازی و ریختن بتن در سامانه موشکی کشور

به گزارش پگاه خبر؛با شروع مذاکرات وین، اصلاح طلبان غربی بدنبال منافع حزبی و نابودی کشور هستند، استراتژی آنان این است که چون همه ارزش هایی که در غرب مقبول دیگران است را باید پذیرفت و به سمت آنها رفت، هرچند که این پذیرش ‏با دین و آیین کشور مغایرت داشته باشد.‏ این روزها که […]

به گزارش پگاه خبر؛با شروع مذاکرات وین، اصلاح طلبان غربی بدنبال منافع حزبی و نابودی کشور هستند، استراتژی آنان این است که چون همه ارزش هایی که در غرب مقبول دیگران است را باید پذیرفت و به سمت آنها رفت، هرچند که این پذیرش ‏با دین و آیین کشور مغایرت داشته باشد.‏
این روزها که بحث مذاکره پیش آمده، اصلاح طلبانی که کشور را به نابودی کشاندند بازهم بدنبال جا انداختن طرح شرم آور و خیانت آمیز برجام موشکی هستند.
غربگرایان برای انتقام از احمدی نژاد، کسب قدرت و ثروت و تامین خواسته های غرب (آمریکا، انگلیس و فرانسه)، آرامش و آسایش مردم و امنیت کشوربرایشان اهمیتی ندارد.
همگام با کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه که هر سه دارای سلاح های اتمی هستند و با طرح های نظامی بدنبال ساخت سلاح های جدید میباشند، اصلاح طلبان غربی بدنبال تحمیل برجام موشکی، محدود سازی و ریختن بتن در سامانه های موشکی کشور هستند.
اگر به اقدام لیدرها، سمپاتها و لمپن های اصلاح طلبان غربی دقت شود، اینها یا مرفهین بی درد هستند و یا مزدوران و غرب زده هایی که آمال و آرزوهای خود را در ولنگاریهای غرب میدانند.
لیدرهای غربگرا هیچ وقت بدنبال تامین آسایش و آرامش مردم نبوده اند و چنانچه به شعارهای سیاسی آنها در انتخاباتها دقت شود، وعدهایی پوشالی از قبیل آزادی سیاسی، گفتگوی تمدنها، جهان بدون جنگ، کشور بدون نیروهای مسلح و…. به مردم دادند، غافل از اینکه آزادی و پیشرفت کشور در سایه امنیت، آرامش و آسایش عمومی معنی و مفهوم پیدا میکند.
اینکه فرزندان، دامادها، عروس ها و نوه هایشان در کشورهای غربی مشغول تحصیل، کاسبی و یا خوشگذارانی باشند و در ایران شعار آزادی سیاسی و… سردهند ظلم و خیانتی نابخشودنی است که این قبیله بر مردم روا میدارند.
پرواضح اینکه در هنگام مذاکرات، کشورهای آمریکا، انگلیس و فرانسه با برنامه های موشکی و پهپادی ایران مخالفت کرده اند و همگام با آنها مزدوران هم چراغ سبزهایی باعنوان برجام ۱ و ۲ و ۳ و … نشان داده اند و برای تحقق خواسته های غرب تلاش میکنند.
سیروس سجادیان
انتهای پیام/