فرآیند مشکلات شهرک صنعتی به سرعت اصلاح شود
فرآیند مشکلات شهرک صنعتی به سرعت اصلاح شود

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در نشستی با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز دانشجو، با اشاره به حدیث اطلبوا العلم من المهد الی لحد، گفت با تکیه به این سخن پیامبر دانشجو بودن(ص) را باید تا آخر عمر حفظ کنیم. وی با توجه به سئوالات رسانه ها بیان کرد: توقع این است که […]

به گزارش پگاه خبر؛محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس در نشستی با اصحاب رسانه ضمن تبریک روز دانشجو، با اشاره به حدیث اطلبوا العلم من المهد الی لحد، گفت با تکیه به این سخن پیامبر دانشجو بودن(ص) را باید تا آخر عمر حفظ کنیم.
وی با توجه به سئوالات رسانه ها بیان کرد: توقع این است که مسیر، مسیر درستی باشد، و اینکه به زودی به مقصد برسیم در حد توان هیچ انسانی نیست که مشکلات را به این سرعت حل کند.
استاندار فارس تأکید کرد: هر سرمایه‌گذاری که از سرمایه‌گذاری در استان فارس ناامید شده، به او کم محلی شده یا در میانه راه هدف خود را رها کرده است، با آغوش باز در خدمتشان خواهیم بود.
وی به به دیدارهای اخیر خود با تعدادی از اعضای هیئت دولت و معاونین آن‌ها از جمله وزاری راه، ارشاد و معاون وزیر دفاع اشاره و به تشریح جزییات جلسه با آنها پرداخت و گفت: در دیدار با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، چهار پروژه سنگین تالار مرکزی شیراز، کتابخانه شهرستان ارسنجان، تکمیل موزه پاسارگاد و ساخت بنیاد حافظ شناسی مورد بررسی قرار گرفت و قول مساعد بر تکمیل و آغاز عملیات اجرایی داده شد.
ایمانیه اظهار کرد: در دیدار با معاون وزیر دفاع و وزیر راه نیز قول تأمین اعتبار برای اتمام قطعه هفت آزاد راه شیراز-اصفهان و آغاز قطعه هشت گرفته شد.
استاندار فارس با اشاره به مشکلات شهرک صنعتی گفت: شهرک صنعتی شیراز با ظرفیت ۱۰ تا ۲۰ درصد دارد کار میکند در حالی که اگر با ظرفیت کامل کار کند یک نفر بیکار نمی ماند.در شهرک صنعتی بزرگ شیراز مجوزهایی داده شده برای گرفتن زمین و راه اندازی کارخانه، اما سوله را میسازند و بجای راه اندازی کارخانه یا اجاره میدهند یا فروخته میشود. شهرک صنعتی به محل خرید و فروش سوله و زمین تبدیل شده و این فرآیندی است که به سرعت باید اصلاح شود.
وی در مورد مسائل حوزه عشایر گفت: به جد حامی عشایر هستیم و مشاور خود را در زمینه عشایر تعیین کردم و  با کمک مدیرکل امور عشایری بتوانیم تحولی در شنیدن صدای عشایر و توجه بیشتر به عشایر داشته باشیم.
انتهای پیام/سمیه یگانه