فعالان مالی وحسابداران پشتیبان اصلی بخش راهداری هستند
فعالان مالی وحسابداران پشتیبان اصلی بخش راهداری هستند

به گزارش پگاه خبر؛۱۵ آذر ماه به مناسبت روز حسابدار از زحمات تمامی حسابداران اداره کل راهداری و حمل و نقلجاده ای استان فارس تقدیر و تجلیل بعمل آمد. مهندس سیاهپور در مراسم تقدیر از حسابداران این اداره کل گفت: حسابداران نقش بی بدیهی در نظم بخشی به ساختارهای سازمانی دارند. مدیرکل راهداری و حمل […]

به گزارش پگاه خبر؛۱۵ آذر ماه به مناسبت روز حسابدار از زحمات تمامی حسابداران اداره کل راهداری و حمل و نقلجاده ای استان فارس تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

مهندس سیاهپور در مراسم تقدیر از حسابداران این اداره کل گفت: حسابداران نقش بی بدیهی در نظم بخشی به ساختارهای سازمانی دارند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس اظهار داشت : بخش راهداری و حمل و نقلجاده ای بدلیل تعداد زیاد خدماتی که ارائه می نماید همواره از حساسیت بالایی در امور مالی و حسابداری برخوردار است و به همین دلیل قدردان زحمات تلاشگران این بخش هستیم .

وی با تاکید بر اینکه شغل حسابداری بسیار حساس است افزود : حسابداران و فعالان بخش امور مالی به نوعی یکی از پشتیبان های اصلی بخش راهداری هستند .

بر اساس این گزارش در پایان این مراسم از زحمات حسابداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس با حضور مدیرکل، معاونت توسعه مدیریت و منابع ، ذیحساب اداره کل و رئیس اداره امور مالی و رئیس اداره برنامه و بودجه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی