شتاب بخشی اجرای طرح‌ تامین مسکن مددجویان، شهر اَهِل انجام می شود
شتاب بخشی اجرای طرح‌ تامین مسکن مددجویان، شهر اَهِل انجام می شود

به گزارش پگاه خبر؛عطا الله زمانی،مدیر کل بنیاد مسکن فارس،در دیدار با امام جمعه شهر اَهِل بخش اشکنان شهرستان لامرد بر لزوم تامین مسکن نیازمندان و مددجویان در جنوب فارس تاکید کرد و گفت: مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی باید از حیث تامین مسکن در اولویت قرار گیرند، همه تلا ش‌های بنیاد مسکن کاهش دغدغه […]

به گزارش پگاه خبر؛عطا الله زمانی،مدیر کل بنیاد مسکن فارس،در دیدار با امام جمعه شهر اَهِل بخش اشکنان شهرستان لامرد بر لزوم تامین مسکن نیازمندان و مددجویان در جنوب فارس تاکید کرد و گفت: مددجویان تحت پوشش نهاد‌های حمایتی باید از حیث تامین مسکن در اولویت قرار گیرند، همه تلا ش‌های بنیاد مسکن کاهش دغدغه این عزیزان و تامین مسکن و سرپناه برای آنان در کوتاه‌ترین زمان است.
او با اشاره به ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکونی دراستان فارس برای افراد نیازمند و مددجویان ادامه داد: بسیاری از متقاضیان ین واحد‌ها مستمری بگیران کمیته امداد و بهزیستی بودند، شهر اهل در شهرستان لامرد نیز از جمله مناطقی است که بنیاد مسکن خدمات ارزشمندی به مددجویان و نیازمندان در این شهر ارائه داده است.
مدیر کل بنیاد مسکن استان فارس با اشاره به اینکه مسکن و ساختمان یکی از مهم‌ترین بخش‌های اقتصادی بوده و طیف گسترده‌ای از سایر صنایع را برای فعالیت‌های خویش به همراه دارد افزود: اصلاح الگوی ساخت و ساز، بهره برداری و بازیافت مصالح در پایان عمر ساختمان از دغدغه‌های مهم برای توسعه پایدار است.
او ادامه داد: بحث مصرف انرژی در ساختمان، از مرحله طراحی ساختمان شروع شده و تا مراحل پیاده سازی، اجرا، نگهداری و مرحله استفاده و بهره برداری از آن ادامه پیدا می‌کند. همه این موارد در تولید مسکن از سوی کارشناسان مسکن در بنیاد لحاظ میشود.
زمانی به مسئولیت معاونت امور مسکن شهری و زیر مجموعه‌های آن اشاره کرد و گفت: در این راستا مسئولیت برنامه ریزی، تامین زمین و انجام مطالعات و تهیه طرح‌های لازم برای پروژه‌های احداث مسکن کم درآمد، تأمین منابع اعتباری اعم از تسهیلات بانکی و منابعی از بنیاد مسکن و کمک‌هایی که از طرف دولت و حساب ۱۰۰ امام (ره) در بودجه‌های سالیانه پیش بینی می‌شود پیگیری و دنبال می‌شود.
شیخ ناصر صمدی امام جمعه شهر اَهِل بخش اشکنان شهرستان لامرد نیز در این نشست با تقدیر از خدمات بنیاد مسکن خواستار شتاب بخشی به اجرای طرح‌های تامین مسکن نیازمندان و مددجویان، تامین مسکن اقدام ملی و جهش تولید و اجرای پروژه‌های زیر بنایی در این شهر شد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی