بهره‌گیری مؤثراز طریق تسهیل جذب سرمایه‌گذارداخلی توسط شهرداری
بهره‌گیری مؤثراز طریق تسهیل جذب سرمایه‌گذارداخلی توسط شهرداری

به گزارش پگاه خبر؛بیست ونهمین جلسه شورای شهر شیراز یکشنبه برگزار و تصویب شد که شهرداری این شهر آیین‌نامه ساماندهی دکل‌های مخابراتی و همچنین مطالعات آسیب‌شناسی سرمایه‌گذاری در شهر شیراز را تهیه کند. در  این جلسه طرح کمیسیون هوشمندسازی، فناوری های نوین و اطلاعات شورا، درباره الزام شهرداری به اصلاح آیین نامه ساماندهی دکل ها […]

به گزارش پگاه خبر؛بیست ونهمین جلسه شورای شهر شیراز یکشنبه برگزار و تصویب شد که شهرداری این شهر آیین‌نامه ساماندهی دکل‌های مخابراتی و همچنین مطالعات آسیب‌شناسی سرمایه‌گذاری در شهر شیراز را تهیه کند.

در  این جلسه طرح کمیسیون هوشمندسازی، فناوری های نوین و اطلاعات شورا، درباره الزام شهرداری به اصلاح آیین نامه ساماندهی دکل ها ،آنتن ها و ایستگاههای مخابراتی در شهر شیراز به تصویب رسید.
براساس این مصوبه شهرداری شیراز مکلف است لایحه ای برای اصلاح آیین نامه ساماندهی دکل ها، آنتن ها و ایستگاه های مخابراتی در شهر شیراز را ظرف مدت یکماه تهیه و به شورای اسلامی شهر شیراز ارسال کند.
طرح دیگری که در این جلسه به تصویب رسید از کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری این شورا درباره الزام شهرداری به تهیه سند جامع آسیب شناسی در حوزه سرمایه گذاری بود که با حضور ۱۳ نفر اعضای شورا بررسی و به تصویب رسید.
شهرداری شیراز مکلف شد ظرف مدت یک ماه مطالعات آسیب‌شناسی سرمایه‌گذاری در شهر شیراز با هدف بسترسازی برای بهره‌گیری مؤثر از قابلیت‌های شهر و شهرداری شیراز از طریق تسهیل جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی و مشارکت‌های عمومی و خصوصی را تهیه و به شورا ارسال کند.
موضوع دیگری که در این جلسه شورا در مورد آن تصمیم گیری شد درباره رفع ابهام هیأت تطبیق فرمانداری به مصوبه‌ای درخصوص مشارکت شهرداری در احداث زائر سرای ارزان قیمت و احداث کمپ زائر همانند مشهد بود که با حضور ۱۳ نفر اعضای شورا بررسی و درباره آن تصمیم گیری و موارد قانونی این تصمیم لحاظ شد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی