برنامه های استان باتعامل دانشگاه‌ها به صورت علمی تدوین می شود
برنامه های استان باتعامل دانشگاه‌ها به صورت علمی تدوین می شود

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس با اشاره به اینکه مدیر ارشد استان نماینده ای ندارد و شخصا اعلام موضع می‌کند، گفت: هیچ کس نمی تواند از جانب استاندار به عنوان مامور و نماینده استاندار اظهارنظر کند؛ همچنین هیچ فرد متخلفی نمی‌تواند خود را به استاندار منتسب و از پاسخگویی فرار کند. دکتر محمد هادی ایمانیه […]

به گزارش پگاه خبر؛استاندار فارس با اشاره به اینکه مدیر ارشد استان نماینده ای ندارد و شخصا اعلام موضع می‌کند، گفت: هیچ کس نمی تواند از جانب استاندار به عنوان مامور و نماینده استاندار اظهارنظر کند؛ همچنین هیچ فرد متخلفی نمی‌تواند خود را به استاندار منتسب و از پاسخگویی فرار کند.
دکتر محمد هادی ایمانیه در دیدار جمعی از دانشجویان استان اظهارداشت: برای نظارت به صورت نامحسوس بر وضعیت اداری و عملکرد مدیران در شهرستان ها نماینده ای تعیین خواهیم کرد و یک مسئول برای ناظران شهرستان ها تعیین خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه ارتباط خوبی میان مدیریت ارشد استان و دانشگاه ها برقرار شده است، گفت: تلاش میکنیم برنامه های استان در تعامل با دانشگاه‌ها به صورت علمی تدوین شود.

وی ادامه داد: رسانه ها باید صدای مردم باشند مطالبات و درخواست های مردم را به گوش مسئولان برسانند؛ همچنین رسانه ها می‌توانند فعالیت ها و خدمات مسئولین را طلاع رسانی کنند.

استاندارفارس با بیان اینکه شرکت های صنعتی استان باید در زیرساخت های استان به ویژه تامین امکانات ورزشی مشارکت بیشتری داشته باشد، ادامه داد: برنامه ریزی شده است که شرکت های بزرگ استان اقدامات مهمی را در زمینه تامین برق، استفاده از پساب فاضلاب و توسعه کشت های گلخانه ای انجام دهند.

دکتر ایمانیه با تاکید بر اهمیت توجه به موضوعات اجتماعی، اظهارداشت: برای کنترل آسیب های اجتماعی، قرارگاه اجتماعی با حضور فعالان و دست اندرکاران این حوزه تشکیل و مسائل این حوزه پیگیری خواهد شد.

وی افزود: مشاور ایثارگران استاندار مامور شده است با هماهنگی دفتر امور بانوان و خانواده استانداری فارس برای رسیدگی به خانواده های ایثارگران اقدام کند.
انتهای پیام/سمیه یگانه