راهبرد مجمع رهروان بهره مندی از وجودنخبگان تحقق اجرای قانون است
راهبرد مجمع رهروان بهره مندی از وجودنخبگان تحقق اجرای قانون است

به گزارش پگاه خبر؛جلسه شورای سیاست گذاری مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با حضور معاونین و اعضای اصلی شورا در دفتر مجمع برگزار گردید. در این جلسه سردار سیروس سجادیان رئیس مجمع، معاونین و اعضای اصلی شورای سیاستگذاری را معرفی کردند. رئیس مجمع در ادامه؛ آقایان دکتر فرزاد شاهچراغی، […]

به گزارش پگاه خبر؛جلسه شورای سیاست گذاری مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس با حضور معاونین و اعضای اصلی شورا در دفتر مجمع برگزار گردید.
در این جلسه سردار سیروس سجادیان رئیس مجمع، معاونین و اعضای اصلی شورای سیاستگذاری را معرفی کردند.
رئیس مجمع در ادامه؛ آقایان دکتر فرزاد شاهچراغی، دکتر ابراهیم زاده، دکتر صمدی، پروفسور بردبار، سردار وجدیان و آقایان ناظمی و یاری را به عنوان اعضای اصلی شورای سیاست گذاری معرفی نمودند.
سردار سجادیان در این جلسه نیز؛ آقایان دکتر حجت الله ایزدی معاون بازرسی و حقوقی، دکتر سعید گودرزی معاون حوزه مردم به دولت، دکتر رضا زارع معاون حوزه مردم به مردم، دکتر محمدرضا قائدی معاون حوزه دولت به مردم، دکتر ابراهیم عباسی معاون حوزه فضای مجازی، مهندس جعفر زارع معاون برنامه ریزی، سرکارخانم نصوحی معاون امور بانوان، سرکار خانم شجاعی معاون روابط عمومی، دکترعباسی معاون اموررسانه و صدا وسیما و جناب آقای جوانمردی را به عنوان دبیر و عضو اصلی شورا معرفی کردند.
در ادامه مسئول مجمع بیان داشتند؛ نظر به اینکه وظیفه اصلی مجمع، تلاش برای تحقق اصل هشتم قانون اساسی میباشد بهره مندی از وجود نخبگان، خبرگان، بانوان و جوانان متعهد، متخصص و کارآمد را برای تحقق قانون و اجرای منویات امامین انقلاب امری ضروری دانستند.
سردار سجادیان ضمن ابلاغ برنامه های مجمع به معاونین؛ روشنگری آحاد جامعه پیرامون حقوق حقه ی خود نسبت به حاکمیت، پشتیبانی و حمایت از اجزای حاکمیت، پیگیری سیاست های کلی نظام و اجرای قانون از اجزای حاکمیت و مطالبه گری از آنان در راستای وظایف قانونی را از جمله راهبردهای مجمع برشمردند.
در ادامه اعضای حاضر در جلسه؛ نظرات خود در رابطه با تشکیل مجمع شهرستانها، انعقاد تفاهم نامه کاربردی با سازمانها و نهادها، شناسایی معضلات، آسیب ها، موارد نارضایتی وعلل و عوامل آنها همراه با مطالعات علمی، برگزاری نشست های تخصصی، کارگاه های آموزشی و همایش علمی را اعلام کردند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی