۶ هکتار اراضی کشاورزی غیر مجاز شهر دهکویه لارستان تخریب شد
۶ هکتار اراضی کشاورزی غیر مجاز شهر دهکویه لارستان تخریب شد

به گزارش پگاه خبر؛معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان از قلع و قمع ۶ هکتار تغییرکاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد. محمدجواد مظفری گفت: چهارشنبه دهم آذر ماه با بهره گیری از یک دستگاه لودر ساخت و ساز های غیر مجاز در محدوده شهر دهکویه از توابع شهرستان لارستان […]

به گزارش پگاه خبر؛معاون سازمان و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان لارستان از قلع و قمع ۶ هکتار تغییرکاربری غیر مجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان خبر داد.
محمدجواد مظفری گفت: چهارشنبه دهم آذر ماه با بهره گیری از یک دستگاه لودر ساخت و ساز های غیر مجاز در محدوده شهر دهکویه از توابع شهرستان لارستان تخریب و اعاده به وضع ابتدایی شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه این تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان لارستان شامل تخریب عملیات پی کنی، شالوده و دیوار و فنس کشی بوده است، تصریح کرد: این عملیات در راستای اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی اجرایی شده است.

به گفته وی؛ کار تخریب و بازگشت به وضعیت سابق در زمین های مذکور با دستور قضایی و نظارت نماینده دادستان شهرستان لارستان و همراهی یگان امداد فرماندهی نیروی انتظامی و کارکنان اداره امور اراضی این شهرستان صورت گرفت.

مظفری با تاکید بر استمرار مقابله با تغییر کاربری های غیر مجاز در اراضی کشاورزی شهرستان لارستان اظهار کرد: تخریب ساخت و سازهای غیر مجاز تا کوتاهی کامل دست متصرفان در عرصه های کشاورزی این شهرستان ادامه دارد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی