معلولان بازوی توانمندمسئولیت اجتماعی جامعه خویش هستند
معلولان بازوی توانمندمسئولیت اجتماعی جامعه خویش هستند

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در پیامی  ضمن پاسداشت روز جهانی معلولان این روز را تبریک گفتند متن پیام بدین شرح است: معلولیت محدودیت نیست. این جمله ای آشنا برای هر شنونده است اما عزیزان معلول ضمن درک این موضوع با تمام وجود سازگاری و مبارزه خودشان را در شکستن مشکلات زندگی […]

به گزارش پگاه خبر؛محمد هادی ایمانیه استاندار فارس در پیامی  ضمن پاسداشت روز جهانی معلولان این روز را تبریک گفتند متن پیام بدین شرح است:
معلولیت محدودیت نیست. این جمله ای آشنا برای هر شنونده است اما عزیزان معلول ضمن درک این موضوع با تمام وجود سازگاری و مبارزه خودشان را در شکستن مشکلات زندگی بارها نشان داده اند تا جائی که علی رغم محدودیت بارها از دیگر افراد  حضور درخشان تر و پر رنگ تری در جهت رشد جامعه داشته و این انسان های متواضع و توانا هر یک بازوی توانمند حرکت چرخ های سنگین مسئولیت های اجتماعی جامعه خویش اند.
اینجانب ضمن پاسداشت این روز و تبریک آن به همه معلولان و خانواده‌های محترم و صبور آنان از دستگاه‌های اجرایی می خواهم،توجه ویژه به مبلمان شهری مطلوب، مناسب‌سازی محیط برای این عزیزان و رفع مشکلات آنان را در دستور کار داشته باشند. باشد تا به این طریق بتوانیم هر یک به سهم خویش یاری رسان این عزیزان در راه شکست مشکلات شان برای فعالیت سازنده تر در اجتماع باشیم.
محمد هادی ایمانیه 
استاندار فارس
انتهای پیام/