تور شهروندی زمینه ساز ارتباط بیشتر شهروندان با مجموعه شهرداری است
تور شهروندی زمینه ساز ارتباط بیشتر شهروندان با مجموعه شهرداری است

به گزارش پگاه خبر؛به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، تور شهروندی بازدید از روند احداث خط دو مترو شیراز برگزار شد. در این تور شهروندی که با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، دانشجویان موسسه آموزش عالی فاطمیه با چگونگی احداث ایستگاه متروی امیرکبیر و ایستگاه امام […]

به گزارش پگاه خبر؛به همت اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل، تور شهروندی بازدید از روند احداث خط دو مترو شیراز برگزار شد.
در این تور شهروندی که با رعایت دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا و رعایت نکات بهداشتی برگزار شد، دانشجویان موسسه آموزش عالی فاطمیه با چگونگی احداث ایستگاه متروی امیرکبیر و ایستگاه امام حسین (ع)، ایستگاه تقاطعی خط یک و دو متروی شیراز آشنا شدند.

تور شهروندی زمینه ساز ارتباط بیشتر شهروندان با مجموعه شهرداری و آشنایی و اطلاع‌یابی آنها از روند اجرای پروژه های عمرانی و فعالیت‌های این مجموعه است که دور جدیدی از آن آغاز شده است.

اقشار مختلف جامعه شامل دانش‌آموزان، دانشگاهیان، اصناف، پایگاه‌های مقاومت محلات، گروه‌های مردم نهاد، ارگان‌های مختلف دولتی و غیر دولتی و تمامی شهروندان در تورهای شهروندی بازدید از پروژه های عمرانی شرکت می کنند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی