مانور آزمایشی منطقه ای شرکت برق منطقه ای فارس برگزارمی شود
مانور آزمایشی منطقه ای شرکت برق منطقه ای فارس برگزارمی شود

به گزارش پگاه خبر؛شرکت برق منطقه ای استان فارس آمادگی دارد تا با تمام توان در مانور آزمایشی منطقه ای وزارت نیرو که در روزهای ۱۵و ۱۶ آذر ماه برگزار می شود حضور یابد . این مانور بر اساس برنامه پیشران وزارت نیرو در سال ۱۴۰۰ تدوین شده و شرکت های عضو کمیته برنامه ریزی […]

به گزارش پگاه خبر؛شرکت برق منطقه ای استان فارس آمادگی دارد تا با تمام توان در مانور آزمایشی منطقه ای وزارت نیرو که در روزهای ۱۵و ۱۶ آذر ماه برگزار می شود حضور یابد .
این مانور بر اساس برنامه پیشران وزارت نیرو در سال ۱۴۰۰ تدوین شده و شرکت های عضو کمیته برنامه ریزی د ان حضور دارند.
بر این اساس شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو در استان فارس شامل برق منطقه ای فارس ، توزیع برق شیراز ، توزیع فارس ، مجتمع آموزشی و پژوهشی فارس ، آب منطقه‌ای فارس ، آبفا استان فارس ، آبفا شیراز در این مانور حضور دارند و با هماهنگی گروه بحران و پدافند غیر عامل وزارت نیرو و و با همکاری شرکت های برق منطقه ای در استان های اصفهان ، چهار محال بختیاری ، کهگیلویه و بویر احمد ، یزد و بوشهر با میزبانی استان فارس این مانور برگزار می شود.
با توجه به اینکه شرکت های برق و آب در معرض بحران های احتمالی قرار دارند ، و باید در برابر حوادث غیر مترقبه طبیعی و غیر طبیعی آمادگی خود را حفظ کنند ، برگزاری این مانور موضوعیت پیدا می کند .
لازم به ذکر است هماهنگی های لازم برای برگزاری این مانور انجام شده و ۶ کمیته برنامه ریزی ، امنیت ، پشتیبانی ، ایمنی ، عملیات و اطلاع رسانی وظایف اصلی این مانور را بر عهده دارند .
با برگزاری این مانور نقاط قوت و ضعف در تامین و انتقال برق و انرژی روشن خواهد شد و مسوولان مربوطه برای تقویت زیر ساخت ها و رفع نقاط ضعف با برنامه ریزی بهتر عمل خواهند کرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی