دومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچم‌داران انقلاب اسلامی برگزارمی شود
دومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچم‌داران انقلاب اسلامی برگزارمی شود

معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس گفت:دومین جشنواره ملی و بین‌المللی پرچم‌داران انقلاب اسلامی با ۶محور استانی و کشوری و با عنوان «نقش روحانیت در انقلاب اسلامی،دفاع مقدس و جبهه مقاومت» در شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش پگاه خبر؛معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس ادامه داد: قرار است این جشنواره در ۶ محور استانی و کشوری برگزار شود که موضوعات استانی نقش روحانیت فارس در مبارزه با استعمار و نقش روحانیون جهادگر در مبارزه با کرونا  است که علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.
وی بیان داشت: این جشنواره بخش‌های مختلف دارد که یکی از آن‌ها تألیف و ترجمه است. بر این اساس در این بخش باید آثاری با موضوع خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتب مرتبط با دفاع مقدس و نقش علما کتب حوزوی با موضوعاتی از قالب آیات و روایات جهاد، خاطرات شهدا و رزمندگان روحانی در کشور، خاطرات خانواده معظم شهدای روحانی و رزمندگان روحانی استان فارس، خاطرات بازدید از مناطق جنگی و عملیاتی از حضور روحانیت استان فارس در دفاع مقدس به جشنواره ارسال شود.
حجت‌الاسلام کوهی گفت: بخش تحقیق و پژوهش شامل مقالات علمی، ترویجی و پژوهشی پیرامون ارتباط بیانیه گام دوم انقلاب با دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت با موضوعات مرتبط با روحانیت و حوزه علمیه است.
این استاد دانشگاه افزود: هنرمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های تحقیق و پژوهش،ترجمه و تألیف کتاب چندرسانه‌ای فضای مجازی و فیلم و عکس به دبیرخانه ارسال کنند.
وی عنوان کرد: ماهیت این جشنواره، معرفی آثار مربوط به مدافعان و مجاهدان انقلاب اسلامی، جبهه مقاومت و نیز به قلم و تصویر کشیدن نقش روحانیت در پیروزی این انقلاب است.
معاون سیاسی و فرهنگی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان فارس بیان کرد: زمان آخرین‌مهلت ارسال آثار ۲۰ دی ۱۴۰۰ است که علاقه‌مندان باید آثار خود را به آدرس شیراز- بلوار شهید آیت‌الله دستغیب -خیابان ۹دی – مدیریت حوزه علمیه استان فارس  ارسال کنند.
علاقه مندان برای اطلاعات بیشتر و نحوه شرکت در جشنواره می‌توانند با سایت www.fars.ismc.ir  و یا شماره تلفن ۰۷۱۳۲۲۳۲۲۸۱ داخلی ۱۴۸ ارتباط برقرار کنند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی