رشد هشت درصدی،دستگاه اجرایی سهم ازاعتبارات راکسب می نمایند
رشد هشت درصدی،دستگاه اجرایی سهم ازاعتبارات راکسب می نمایند

دیدار هادی شه‌دوست شیرازی مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با احمدعلی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان

به‌گزارش پگاه خبر؛هادی شه‌دوست شیرازی مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس روز دوشنبه هشتم آذر ماه سال ۱۴٠٠ با احمدعلی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان دیدار و گفت و گو کرد.
در این جلسه که سلطانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی، زاهدیان نژاد معاون صنایع دستی، زارع معاون سرمایه گذاری و تامین منابع، نصیری معاون میراث و محسن نژاد معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی اداره کل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس نیز حضور داشتند، گزارشی از وضعیت اعتبارات عمرانی و هزینه ای و مسائل و مشکلات موجود در این اداره کل توسط مدیرکل میراث‌‎فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس ارائه شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در این جلسه با بیان اینکه تلاش سازمان برنامه و بودجه کشور این است که اعتبارات عمرانی به سمتی هدایت شود که در کوتاه مدت در افزایش تولید ناخالص ملی استان سهم ایفا نماید.
افکاری با اشاره به پیشنهاد ایجاد صندوق توسعه استانی در سال آینده، افزود: با این پیشنهاد، دولت سیزدهم تلاش دارد تا درآمدها و اعتبارات را استانی نماید که منتج به باز شدن دست استان فارس برای تصمیم گیری های مهم و اساسی خواهد شد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس در عین حال تاکید کرد: هر دستگاه اجرایی استان فارس که در رشد هشت درصدی نقشی ایفا نماید، قطعا سهم بیشتری از اعتبارات استانی را خواهد برد که اداره کل میراث فرهنگی قطعا این ظرفیت را دارد تا سهم بیشتری کسب نماید.
بنا به گفته افکاری، ظرفیت ها و پتانسیل های فراوانی در حوزه گردشگری استان فارس وجود دارد که می توان این توانمندی ها و ظرفیت های خالی را به سرعت عملیاتی کرد و در رشد هشت درصدی اقتصادی استان فارس نقش داد.
وی در ادامه خاطر نشان ساخت: در صورت تفویض اختیار بیشتر به استان ها، بدون شک یکی از محورهایی که می توانیم فعال نماییم حوزه گردشگری و میراث فرهنگی استان خواهد بود.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی