شبکه‌سازی و جذب ماموریت‌های کانون بسیج هنرمندان است
شبکه‌سازی و جذب ماموریت‌های کانون بسیج هنرمندان است

مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر فارس گفت: جذب و هدایت هنرمندان بسیجی و شبکه‌سازی از ماموریت‌های کانون بسیج هنرمندان محسوب می‌شود.

به گزارش پگاه خبر؛مجید میکائیلی مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر استان فارس در مراسم آغاز به کار کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه مقاومت شهر جدید صدرا، گفت: شناسایی استعداد‌های هنری و ایجاد شبکه نخبگانی هنری و سازماندهی آن لازمه این شهر جدید است و کانون بسیج هنرمندان آن را دنبال می‌کند.
او گفت: جذب و هدایت هنرمندان بسیجی و شبکه‌سازی از ماموریت‌های کانون بسیج هنرمندان محسوب می‌شود و این ماموریت باید در نواحی مقاومت بسیج امیرالمومنین (ع) صدرا هم دنبال شود.
او با بیان اینکه کار فرهنگی و هنری لازمه شکل گیری کانون هنرمندان است، گفت: با تعامل و هم افزایی سازمان فرهنگی شهرداری صدرا و حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج، رسالت کانون بسیج هنرمندان بیش از پیش دنبال شود.
میکائیلی خاطرنشان کرد: کانون بسیج هنرمندان با رویکرد تربیت محوری و نگاه آموزش محوری بتواند شروع خوبی در راستایی اقدامات فرهنگی و هنری رقم بزند.
مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه فجر گفت: جامعه هنری از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های جذابی در راستای حرکت مسیر انقلاب در راستای هم بستگی اجتماعی می‌تواند برخوردار باشد و در این راه به دنبال شناسایی و جذب هنرمندان خلاق هستیم.
در این مراسم، رفعتی به عنوان مسئول کانون بسیج هنرمندان ناحیه مقاومت بسیج شهر جدید صدرا معرفی شد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی