تدوین سندراهبردی،باهمکاری مجمع رهروان ودبیرستادامربه معروف ونهی ازمنکراستان
تدوین سندراهبردی،باهمکاری مجمع رهروان ودبیرستادامربه معروف ونهی ازمنکراستان

به گزارش پگاه خبر؛مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، سردار سجادیان با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان حجت الاسلام والمسلمین کرم عباسی ملاقات کردند. در نشست صمیمی ستاد و مجمع رهروان، سردار سجادیان آمادگی مجمع را برای همکاری با ستاد استان اعلام کردند. مسئول مجمع […]

به گزارش پگاه خبر؛مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر استان فارس، سردار سجادیان با دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان حجت الاسلام والمسلمین کرم عباسی ملاقات کردند.
در نشست صمیمی ستاد و مجمع رهروان، سردار سجادیان آمادگی مجمع را برای همکاری با ستاد استان اعلام کردند.
مسئول مجمع رهروان استان فارس در این دیدار با تشریح وظایف و ساختار مجمع بیان داشت: برای تحقق اصل هشتم قانون اساسی این مجمع تشکیل و با بهره مندی از حضور نخبگان استان معاونت های مجمع انتخاب شدند.
سجادیان در ادامه گفت: از سال ۹۸ تاکنون بدلیل شیوع ویروس کرونا، فعالیت های مجمع عموما” در فضای مجازی و در قالب کمیته های ۹ گانه انجام می شد که با توجه به واکسیناسیون افراد و تهیه برنامه های سال ۱۴۰۰ ، من بعد اقدامات در فضای حقیقی و مجازی انجام میشود.
مسئول مجمع رهروان استان تهیه و تدوین سند راهبردی، هماهنگی و اقدام مشترک را عامل پیشبرد اهداف هر دو نهاد بر شمردند.
حجت الاسلام و المسلمین کرم عباسی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان فارس ضمن خیرمقدم بیان کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر آمادگی دارد تا با وحدت رویه و پرهیز از دوباره کاری و فعالیت های جزیره ای، با مجمع رهروان امر به معروف استان همکاری جدی را بعمل آورد.
دبیر ستاد استان فارس در ادامه بیان داشت؛ برای تدوین سند راهبردی پیشنهاد میگردد کارگروه مشترک تشکیل گردد تا اقدامات بصورت هماهنگ و مشترک انجام شود.
در این جلسه که معاونین ستاد و دبیر شورای مرکزی مجمع رهروان نیز حضور داشتند مقرر گردید؛ عملیاتی کردن راهبردها، پیشنهاد اصلاح قانون حمایت از آمرین به معروف و بر گزاری یادواره شهدای امر به معروف در دستور کار جلسات آینده قرار گیرد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی