فرماندهان نیروی دریایی میراث دارولایت مداری درطول هشت سال دفاع مقدس هستند
فرماندهان نیروی دریایی میراث دارولایت مداری درطول هشت سال دفاع مقدس هستند

به گزارش پگاه خبر؛هفتم آذرماه، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حدیث مفصلی از سربلندی و شهادت طلبی دلاورمردانی است که نامشان با نشان زرینی از غرور، اقتدار و افتخار در پهنه نیلگون دریاها گره خورده است. دریادلانی که دل به امواج خطر سپرده اند تا جمهوری اسلامی ایران در ساحل امنیت باشد و […]

به گزارش پگاه خبر؛هفتم آذرماه، روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران حدیث مفصلی از سربلندی و شهادت طلبی دلاورمردانی است که نامشان با نشان زرینی از غرور، اقتدار و افتخار در پهنه نیلگون دریاها گره خورده است. دریادلانی که دل به امواج خطر سپرده اند تا جمهوری اسلامی ایران در ساحل امنیت باشد و برای پاسداری از حریم و حرمت مرزهای دریایی ایران سرافراز، مروارید شهادت و از جان گذشتگی را صید کرده اند.

در متن پیام شهردار شیراز،سید احسان اصنافی آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی دریایی میراث دار ولایت مداری، شهادت طلبی و شهامت جویی فرماندهان و نیروهایی است که در طول هشت سال دفاع مقدس ناخدای کشتی امنیت مرزهای دریایی ایران اسلامی بودند و امروز به همت این دریادلان پرچم سه رنگ ایران در آبهای بین المللی به اهتزاز در آمده و نشان از اقتدار ایران سرافراز و سربلندی این مرز و بوم دارد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این روز را به تمامی دریادلان شجاع ایران تبریک می گویم و برایشان از درگاه پروردگار متعال سلامتی، پایمردی، عزت و سربلندی تحت عنایات حضرت ولی عصر«عج» و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای «مدظله العالی» خواستارم.

سید احسان اصنافی
شهردار شیراز
انتهای پیام/