کتابفروشی ها حدود۲۰میلیاردریال درطرح پاییزه کتاب به فروش رساندند
کتابفروشی ها حدود۲۰میلیاردریال درطرح پاییزه کتاب به فروش رساندند

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،«صابر سهرابی»، امروز (جمعه ۵ آذر) با اشاره به طرح «پاییزه کتاب» در جمع خبرنگاران گفت: مردم فارس در این طرح ۳۵ هزار عنوان کتاب خریداری کرده اند. مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: طرح «پاییزه کتاب» از ۲۹ آبان تا ۳ آذر در استان فارس همزمان با […]

به گزارش پگاه خبر؛مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس،«صابر سهرابی»، امروز (جمعه ۵ آذر) با اشاره به طرح «پاییزه کتاب» در جمع خبرنگاران گفت: مردم فارس در این طرح ۳۵ هزار عنوان کتاب خریداری کرده اند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس افزود: طرح «پاییزه کتاب» از ۲۹ آبان تا ۳ آذر در استان فارس همزمان با سراسر کشور برگزار شد و پنج درصد کل کتاب‌ فروشی‌ های شرکت ‌کننده امسال از استان فارس بودند.
وی اضافه کرد: از ۵۱ کتابفروشی استان ۴۰ کتابفروشی در شیراز و ۱۱ کتابفروشی در شهرستان ‌ها بود که حدود ۲۰ میلیارد ریال کتاب در طرح «پاییزه کتاب» امسال به فروش رساندند.
سهرابی اعلام کرد: حدود ۳۵ هزار کتاب توسط شهروندان فارس در طرح «پاییزه کتاب»، هفت درصد کتاب‌های فروخته شده این طرح در کشور بودند و مردم فارس در این طرح هشت درصد ارزش کتاب‌ های خریداری شده کشور را برای خرید کتاب هزینه کردند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی