تقدیر از زحمات و مجاهدت های جهادگران سلامت
تقدیر از زحمات و مجاهدت های جهادگران سلامت

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت گرامیداشت روز بسیج و با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، حجت الاسلام میمندی مدیر حوزه های علمیه استان فارس، حجت الاسلام مهدوی قائم مقام نهاد رهبری در علوم پزشکی شیراز، فرماندهان سازمان های بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی استان فارس، اعضا مجمع خیرین و کادر درمان […]

به گزارش پگاه خبر؛به مناسبت گرامیداشت روز بسیج و با حضور سردار بوعلی فرمانده سپاه فجر استان فارس، حجت الاسلام میمندی مدیر حوزه های علمیه استان فارس، حجت الاسلام مهدوی قائم مقام نهاد رهبری در علوم پزشکی شیراز، فرماندهان سازمان های بسیج سازندگی و بسیج جامعه پزشکی استان فارس، اعضا مجمع خیرین و کادر درمان بیمارستان، مراسم شکرانه خدمت به منظور تقدیر از زحمات و مجاهدت های جهادگران سلامت در جبهه مبارزه با بیماری منحوس کرونا فعال در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز در هتل هما شیراز برگزار شد.
فرمانده سپاه فجر،سردار بوعلی در همایش شکرانه خدمت که به بهانه تقدیر از نیرو‌های جهادی بیمارستان حضرت علی اصغر شیراز برگزار شد، گفت: نیرو‌های جهادی که برای مردم در سخت‌ترین شرایط قرار گرفتند و با دل شیری که داشتند با آن وحشتی که در دوران ابتدایی کرونا ایجاد شده بود در کنار کادر درمان ایستادند و به بیماران خدمت کردند و حماسه آفریدند.
وی ادامه داد: اگر بار‌ها این کار تکرار شود و از این جهادگران تجلیل شود باز هم کم است.
فرمانده سپاه فجر افزود: اگر حاج قاسم لقب سردار دل‌ها به خودش اختصاص می‌دهد بواسطه اقداماتی خدایی و خالصانه است که انجام می داد.
حجت الاسلام ایمنی مسئول گروه جهادی شهید مسرور نیز گفت: در این مدت ١٧٠ نیروی جهادگر در بیمارستان حضرت علی اصغر شیراز فعالیت داشتند و در کنار کادر درمان به بیماران کرونایی خدمت کردند و حتی کار‌های غسل و کفن نیز بر عهده همین گروه‌های جهادی بود.
دکتر کدیور رییس بیمارستان حضرت علی اصغر نیز گفت: این جهادگران در تمام عرصه‌های کادر درمان را یاری کردند و در موقع نیاز نقش همراه بیمار را ایفا می‌کردند و مایه دلگرمی بیماران در دوران سخت بستری بودند و اگر این جهادگران نبودند ادامه فعالیت برای کادر درمان دشوار و طاقت فرسا بود.
در حاشیه این مراسم ، مراسم عقد جهادگران برگزار و از کتاب پروانگی مروری بر زندگینامه شهیده مریم رحیمی اولین شهیده زن مدافع سلامت فارس رونمایی شد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی