ایستادگی در برابر دشمنان و دعوت به صبراز ویژگی‌های بارز بسیجیان است
ایستادگی در برابر دشمنان و دعوت به صبراز ویژگی‌های بارز بسیجیان است

رزمایش بزرگ اقتدار و حماسه بسیجیان فارس در حرم مطهر حضرت شاه چراغ (ع) برگزار شد .

به گزارش پگاه خبر؛نماینده، ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز در رزمایش بزرگ اقتدار و حماسه بسیجیان فارس بسیج را مظهر صفات و کمالات دانست و گفت: صبر و استقامت بالای بسیجیان در عرصه‌های مختلف باعث شده که این قشر از جامعه صاحب عزت و شوکتی مثال زدنی شوند.
آیت الله دژکام افزود: تجدید میثاق با ارزش‌های انقلاب اسلامی در چارچوب همین صفات و روحیات بالاست که باعث شده امکان پیروزی و استقامت انقلاب اسلامی در طول این چهل و دو سال بوجود آید.
وی گفت: در عرصه‌های مختلفی که فرا روی انقلاب اسلامی باز شده بسیجیان که مدافعان راستین انقلاب اسلامی بوده اند با صبر و استقامت و ایستادگی درمیدان‌های جنگ با گروهک‌های داخلی وتروریستی، متجاوزان در جنگ هشت ساله و افرادی که حریم حرم اهل بیت را هدف گرفته بودند خوش درخشیدند و این افتخاردر حال حاضر هم با همکاری در ریشه کنی کرونا ادامه دارد.
نماینده، ولی فقیه درفارس و امام جمعه شیراز ایستادگی بسیجیان در برابر دشمنان و دعوت دوستان به صبر را یکی از ویژگی‌های بارز ان‌ها دانست و گفت:پیروزی در تمامی مسیر‌ها و فراز و نشیب‌هایی که تا کنون فراروی بسیج قرار گرفته دستاورد همین خصوصیات و ویژگی‌های بسیجیان است.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی

دژکام