اعتبارات پژوهشی استان با تفاهم نامه دانشگاه ها اختصاص یابد
اعتبارات پژوهشی استان با تفاهم نامه دانشگاه ها اختصاص یابد

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه مجوزهای صادر شده توسط شورای برنامه ریزی باید مورد بازبینی قرار بگیرد، اظهارداشت: در صورتی که افراد بر اساس مجوزهای صادر شده فعالیت نکرده باشند مجوزها باید لغو شود. نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره […]

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان با بیان اینکه مجوزهای صادر شده توسط شورای برنامه ریزی باید مورد بازبینی قرار بگیرد، اظهارداشت: در صورتی که افراد بر اساس مجوزهای صادر شده فعالیت نکرده باشند مجوزها باید لغو شود.
نماینده عالی دولت در استان فارس با اشاره به اینکه رای گیری در مورد مصوبات شورای برنامه ریزی و توسعه استان باید با شفافیت و مطرح شدن همه نظرات موافق و مخالف صورت گیرد، ادامه داد: دستورکارهای شورای برنامه ریزی باید در کارگروه های تخصصی ذیل شورا به صورت دقیق و کارشناسی بررسی و با جامع نگری تصویب و به شورا ارائه شود.
وی تصریح کرد: با توجه به رویکرد دولت در زمینه تفویض اختیارات به استان ها و همچنین تاسیس صندوق توسعه استان ها، نقش شورای برنامه ریزی و توسعه استان فارس در زمینه پیشبرد اهداف استان بسیار مهم و موثر خواهد شد و لازم است که همه اعضای شورا با دقت و جدیت به وظایف خود بپردازند.
استاندار فارس تاکید کرد: اگر در اثر تغییر کاربری و سایر مصوبات شورای برنامه ریزی و کمیسیون ها و کارگروه های استان درآمدهایی نصیب شهرداری ها می شود باید در همان موضوع هزینه شود و به سایر مشکلات اختصاص نیابد.
دکتر ایمانیه با اشاره به اهمیت سازماندهی اعتبارات پژوهشی به منظور حل مشکلات جدی استان، اظهارداشت: همه اعتبارات پژوهشی استان باید با تفاهم نامه با دانشگاه ها اختصاص یابد.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی