دانشگاه علوم پزشکی پیشتازی فارس درواکسیناسیون راحفظ کند
دانشگاه علوم پزشکی پیشتازی فارس درواکسیناسیون راحفظ کند

استاندار فارس با تاکید بر اینکه بسیجی بودن شامل همه افرادی می‌شود که دل در گرو خدمت به مردم و انقلاب و نظام دارند، عنوان کرد: در معنای بسیج هیچ خط کشی جز انقلابی و ضد انقلاب بودن وجود ندارد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمد هادی ایمانیه، استاندار فارس، در آیین بزرگداشت هفته بسیج که در دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد، با تاکید بر اینکه بسیجی بودن شامل همه افرادی می‌شود که دل در گرو خدمت به مردم و انقلاب و نظام دارند، عنوان کرد: در معنای بسیج هیچ خط کشی جز انقلابی و ضد انقلاب بودن وجود ندارد.

وی بیان کرد: هر فردی برای کشور دلسوزی می‌کند و از منافع خود در راه سربلندی کشور چشم می‌پوشد بسیجی واقعی است.

استاندار فارس با اشاره به اقدامات جهادی بسیج دانشگاه علوم پزشکی در واکسیناسیون کرونا، این اقدامات را در عملکرد مناسب استان اثر بخش دانست و از بسیج دانشگاه علوم پزشکی خواست برای حفظ پیشتازی فارس در آمار واکسیناسیون به همکاری جهادی خود ادامه دهند.

دکتر ایمانیه با اشاره به اینکه در چند سال گذشته بی اعتمادی از دولت و نا امیدی در میان جوانان افزایش یافته است، گفت: باید با مدیریت صحیح این اعتماد را بازسازی و امیدواری را به گونه ای ترمیم کنند که شاهد موضوعاتی همچون مهاجرت نخبگان و جوانان نباشیم.

وی با اشاره به شروع موفق مدیریت جدید در علوم پزشکی از بسیج دانشگاه خواست در همه عرصه ها برای پیشبرد اهداف دانشگاه کمک کنند.

استاندار فارس به موضوعاتی همچون آمار بالای مرگ و میر جوانان در اثر تصادفات و یا بیماری های غیر واگیر نیز اشاره کرد و با بیا ن اینکه هر یک از ما در برابر حفظ جان جوانان کشور مسئول هستیم خاطرنشان کرد: بسیج دانشگاه میتواند در این زمینه نیز اقدامات جهادی و اثرگذاری داشته باشد.
دکتر ایمانیه با بیان اینکه فارس به عنوان استانی که قطب پزشکی است در حوزه تولید دارو عملکردی ضعیف داشته عنوان کرد: بسیج در این حوزه نیز می‌تواند کمک های ارزنده ای داشته باشد.

به اعتقاد استاندار فارس با اشاره به اینکه ایرانیان آمار بالایی در مصرف دارو دارند، یادآور شد: نظارت بر توزیع و مصرف دارو نیز به اقداماتی جهادی نیاز دارد.
ساخت خانه های بهداشت، مراکز اورژانس، تجهیزات پزشکی و توجه به طب سالمندان از دیگر مواردی است که به اعتقاد دکتر ایمانیه با کمک جهادی بسیج دانشگاه علوم پزشکی نیاز دارد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اینکه مدیریت ارشد استان در کنار دانشگاه خواهد بود بیان کرد: استان فارس باید به شیوه ای علمی اداره شود.
انتهای پیام/سمیه یگانه