پیوست تاریخی،فرهنگی،مذهبی دربافت تاریخی وجود داشته باشد
پیوست تاریخی،فرهنگی،مذهبی دربافت تاریخی وجود داشته باشد

به گزارش پگاه خبر؛شهردار منطقه تاریخی فرهنگی با حجت الاسلام المسلمین سید محی الدین طاهری تولیت معزز حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) و دبیر جامعه روحانیت شیراز دیدار کرد. در این جلسه حجت السلام طاهری خطاب به مسئولین بافت تاریخی شیراز گفت: مدیریت در بافت باید همراه با روح دینی و ارزشی باشد تا بشود […]

به گزارش پگاه خبر؛شهردار منطقه تاریخی فرهنگی با حجت الاسلام المسلمین سید محی الدین طاهری تولیت معزز حرم مطهر سید علاالدین حسین(ع) و دبیر جامعه روحانیت شیراز دیدار کرد.

در این جلسه حجت السلام طاهری خطاب به مسئولین بافت تاریخی شیراز گفت: مدیریت در بافت باید همراه با روح دینی و ارزشی باشد تا بشود در محیط آن کار کرد و ارزش بافت تاریخی شهر به بافت مذهبی آن است.
حجت الاسلام طاهری افزود: هر اقدامی در بافت تاریخی می بایست پیوست تاریخی، فرهنگی، مذهبی و دینی داشته باشد. تولیت معزز این آستان در ادامه سخنان خود ضمن تکریم بیش از بیش به مردم ساکن در بافت تاریخی شیراز افزود: مردم به احترام این مضاجع شریف و حرمین مطهر در بافت؛ در این منطقه گرد هم آمدند و برکت این بافت به امام زاده های واجب التعظیم و آرمیده در این منطقه است.
همچنین شهردار منطقه تاریخی فرهنگی شیراز و معاونین این منطقه با دکتر پاک فطرت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان فارس دیدار کردند.
دکتر پاک فطرت بر تعامل ویژه با مساجد، تکریم امام زادگان واجب التعظیم، احترام به علماء ساکن در بافت و تعامل با میراث فرهنگی و دوستداران بافت تاریخی شیراز تاکید کرد و افزود: یکی از موارد و مشکلات بافت تاریخی جمع آوری انبارهای ضایعاتی، معتادین متجاهر و همچنین ساماندهی خانه های مخروبه است که باید شهرداری و دستگاه های متولی نگاه ویژه به آن داشته باشند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی