جهت نهادینه شدن مکتب شهدا در جامعه تلاش کنیم
جهت نهادینه شدن مکتب شهدا در جامعه تلاش کنیم

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه ۲۴ آبان) در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهید «استوار» گفت: برای بزرگداشت شخصیت‌ های بزرگ جامعه نباید صرفا به برگزاری مراسم بزرگداشت اکتفا شود. نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: مراسم سالگرد افراد، اقدام خوبی است اما کافی نیست و صرف […]

به گزارش پگاه خبر؛آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (دوشنبه ۲۴ آبان) در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت شهید «استوار» گفت: برای بزرگداشت شخصیت‌ های بزرگ جامعه نباید صرفا به برگزاری مراسم بزرگداشت اکتفا شود.
نماینده ولی فقیه در فارس و امام جمعه شیراز ادامه داد: مراسم سالگرد افراد، اقدام خوبی است اما کافی نیست و صرف برگزاری مراسم پاسخگوی نیازهای امروز جامعه و انقلاب اسلامی نیست.
وی اضافه کرد: باید یک جریان فرهنگی بعد از شهید «استوار» برای ادامه راه این شهید والا مقام ایجاد شود و تداوم یابد تا در ادامه دار بودن راه شهدا در جامعه قدمی برداشته باشیم.
امام جمعه شیراز با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری عنوان کرد: تعبیر رهبر معظم انقلاب در مورد شهید «سلیمانی» به عنوان یک مکتب است و در مورد شهید «استوار» نیز باید این گونه عمل کنیم.
وی ادامه داد: باید به مکتب شهدا با محوریت شخصیت ارزشمند شهید «استوار» که متعلق به استان فارس است، جان بدهیم و برای نهادینه شدن این مکتب در جامعه تلاش کنیم و این سالگردها بهترین فرصت برای جریان سازی است.
آیت الله دژکام اضافه کرد: مراسم سالگرد آیت الله «ایمانی» به یک کنگره حوزوی به نام  «حوزه انقلابی و حوزه منتظر»، تبدیل شده که اقدام ارزشمندی است.
وی تصریح کرد: در خصوص شهید «استوار» نیز فرزندانشان با درک عمیقی که از این مکتب دارند، می توانند حرکت دهنده این قضیه باشند تا بتوانیم به یک جریان‌ سازی عمیق فرهنگی برای نسل نوجوان و جوان برسیم.
انتهای پیام/