رساندن شیراز به جایگاه فرهنگی شایسته سومین حرم اهل بیت (ع)
رساندن شیراز به جایگاه فرهنگی شایسته سومین حرم اهل بیت (ع)

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان‌ فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز،«مصطفی مشفقیان»،امروز (یکشنبه ۲۳ آبان) در نشست هم اندیشی مدیران دستگاه های فرهنگی استان فارس گفت: سخنان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز همواره درس همدلی و وحدت است و در این نشست بار دیگر از این سخنان فیض بردیم. رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و […]

به گزارش پگاه خبر؛رئیس سازمان‌ فرهنگی،اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز،«مصطفی مشفقیان»،امروز (یکشنبه ۲۳ آبان) در نشست هم اندیشی مدیران دستگاه های فرهنگی استان فارس گفت: سخنان نماینده ولی فقیه و امام جمعه شیراز همواره درس همدلی و وحدت است و در این نشست بار دیگر از این سخنان فیض بردیم.
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز افزود: دست یکایک کسانی را که دلشان برای تعالی فرهنگی شهر شیراز و برای تحقق مفهوم سومین حرم اهل بیت (ع) می تپد را به گرمی می فشاریم.
وی اضافه کرد: از تمام مسئولان و مدیران شهر شیراز خواستار تعامل برای رساندن شیراز به جایگاه فرهنگی شایسته سومین حرم اهل بیت (ع) هستیم.
بر اساس این گزارش در ادامه، «مرتضی جعفری»، نیز در این نشست گفت: سعی کردم در ایام خدمت خود در این سمت هر آنچه بتوانم برای پیشرفت فرهنگی شهر شیراز به کار بگیرم.
رئیس پیشین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازعنوان کرد: برای «مصطفی مشفقیان» در این سمت آرزوی موفقیت دارم و از رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و «افسانه خواست خدایی»، عضو شورای اسلامی شهر در ماه های اخیر و فرمانده سپاه فجر برای همکاری با مجموعه فرهنگی شهرداری شیراز تشکر می کنم و از سایر مدیران عرصه فرهنگی برای تعامل در این ایام کمال تشکر را دارم.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی