کوهنوردان درارتفاعات سپیدان،به همت راهداران نجات پیداکردند
کوهنوردان درارتفاعات سپیدان،به همت راهداران نجات پیداکردند

به گزارش پگاه خبر؛معمار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سپیدان به خبرنگاران گفت: کوهنوردان و گردشگرانی که در بارش برف امروز جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ارتفاعات شهرستان سپیدان (کوه گمبیل) غافلگیر شده بودند، توسط راهداران شهرستان سپیدان نجات یافتند. او ادامه داد: راهداران شهرستان سپیدان طی تماس تلفنی متوجه شدند […]

به گزارش پگاه خبر؛معمار رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سپیدان به خبرنگاران گفت: کوهنوردان و گردشگرانی که در بارش برف امروز جمعه ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در ارتفاعات شهرستان سپیدان (کوه گمبیل) غافلگیر شده بودند، توسط راهداران شهرستان سپیدان نجات یافتند.
او ادامه داد: راهداران شهرستان سپیدان طی تماس تلفنی متوجه شدند تعدادی کوهنورد و گردشگر با یک دستگاه مینی بوس در منطقه گردشگری کوه گمبیل گرفتار شده اند که سریعا با اعزام نیرو‌های راهداری شهرستان سپیدان، مسیر مورد نظر بازگشایی و عملیات امدادرسانی و نجات آنان صورت گرفت.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سپیدان تصریح کرد: در حال حاضر همه محور‌های استان باز و تردد به صورت ایمن و روان برقرار است.
او بیان کرد: از همه هم استانی‌ها تقاضا داریم علاوه بر بررسی وضعیت هواشناسی، برای اطلاع از وضعیت جاده‌های استان نیز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ از وضعیت راه‌های استان مطلع شوند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی