مدیریت شهری با پشتوانه مدیران متعهد و متخصص به نتیجه می رسد
مدیریت شهری با پشتوانه مدیران متعهد و متخصص به نتیجه می رسد

آیین تکریم و معارفه معاون مالی و اقتصادی، معاون خدمات شهری، معاون شهرسازی و معماری، معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، مدیر کل حراست، مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل، شهرداران مناطق ۵، ۷، ۸ (بافت تاریخی) و ۱۰ شهرداری شیراز برگزار شد.

به گزارش پگاه خبر؛سید احسان اصنافی شهردار شیراز در این مراسم گفت:  اعتقاد من بر این است که نیروی انسانی بزرگترین سرمایه و پشتوانه شهرداری است و هر حرکت و اقدامی در مجموعه مدیریت شهری با این پشتوانه متعهد و متخصص به نتیجه می رسد.

شهردار شیراز با اشاره به تغییر و تحولات و احکام صادره در مجموعه مدیریت شهری افزود: تغییرات برای رویش نیروهای جدید و افکار و ایده های نو است. همچنین از تجارب و اندوخته های مدیران پیشین نیز استفاده خواهیم کرد.

مهندس اصنافی ضمن تقدیر از مدیران پیشین شهرداری شیراز و برشمردن اقدامات آنها در حوزه های مربوطه گفت: این مدیران سرمایه های شهرداری هستند و از تجربیات آنها استفاده خواهیم کرد.

وی با تشریح سوابق مدیران جدید شهرداری از آنها خواست که در حوزه خود ایجاد تحول کنند و افزود: امیدوارم با حضور مدیران جدید خدمت به مردم و بازگشت اعتماد عمومی به مجموعه شهرداری شیراز را رقم بزنیم.

دکتر محمدحسن اسدی رییس کمیسیون اقتصاد و سرمایه گذاری شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این مراسم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و شهردار منتخب قصد کار، تلاش و خدمت دارند و تغییر و تحولات در راستای این موضوع و امری طبیعی است.

دکتر اسدی ضمن توصیه به اینکه باید از ثانیه به ثانیه مدت خدمت استفاده کنیم چون فرصت خدمت کوتاه و سریع است، افزود: شهرداری نهاد درآمد و هزینه است که باید در این مجموعه با وفاق، همدلی، فکر و ایده های جدید و تجربه پیشکسوتان به سمت کسب درآمد و برنامه ریزی برای هزینه‌کرد مناسب برویم.

وی ادامه داد: به نمایندگی از اعضای شورای اسلامی شهر از مدیرانی که امروز در مراسم تکریم آنها هستیم، تقدیر میکنم، برای مدیران جدید مجموعه شهرداری شیراز آرزوی موفقیت دارم و از همکاران مجموعه شهرداری میخواهم که با آنها همکاری کنند.

محمدهادی هاشم پور معاون سابق مالی و اقتصادی شهرداری شیراز در این آیین گفت: به علت مسائلی همچون شیوع کرونا، تورم و … از لحاظ مالی و اقتصادی در شرایط سختی قرار داشتیم و وظیفه داریم به عنوان یک خانواده در کنار هم تلاش کنیم تا مجموعه و مدیران جدید به توفیق برسند.

محمدرضا محمدحسن پور معاون پیشین خدمات شهری شهرداری نیز در این مراسم گفت: این معاونت از پرکارترین حوزه های شهرداری است و فعالیتی شبانه روزی دارد. تلاش کردیم با وجود اتفاقاتی همچون سیل، شیوع کرونا و … به همت مجموعه شهرداری شیراز از مشکلات عبور کنیم و با همکاری همه حوزه ها و نیروهای شهرداری اقداماتی همچون زیباسازی، توسعه فضای سبز و … را اجرا کردیم.

جواد بهادری معاون پیشین شهرسازی و معماری شهرداری شیراز نیز در آیین تکریم و معارفه جمعی از مدیران شهرداری گفت: این حوزه کم هزینه ترین حوزه در شهرداری اما ایجاد کننده درآمد برای مجموعه به وسیله کمیسیون های مختلف و جلسات جذب است.

مرتضی جعفری رییس پیشین سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این مراسم گفت: حوزه فرهنگی یک جایگاه سرمایه گذاری برای شهر است که اقدامات در این سازمان طی بلندمدت خود را نشان می دهد. خدمات شهر در حوزه های مختلف گردشگری، ورزشی، اجتماعی، هنری و … بر عهده این معاونت است و کاری بسیار گسترده را برای انجام اقدامات مناسب می طلبد.

براساس این گزارش، شهردار شیراز در احکامی جداگانه سعید مصفا را به سمت معاون مالی و اقتصادی، مصطفی مشفقیان را به سمت معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، علیرضا جمشیدی را به سمت مدیرکل حراست، رضا جاویدی را به سمت مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل، رضا مسعودی را به سمت شهردار منطقه پنج، قاسم اکبری را به سمت شهردار منطقه هفت، علی مصلی نژاد را به سمت شهردار منطقه هشت و سعید معصومی را به سمت شهردار منطقه ۱۰ شیراز منصوب کرد.

همچنین براساس احکامی جداگانه محمدهادی هاشم پور به عنوان مشاور شهردار در امور مالی و اقتصادی و سید مهدی حسینی خواه به عنوان مشاور شهردار در امور بازرسی منصوب شدند.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی