بازدید از پروژه آب شرب دهستان هنگام درمنطقه”له کاسه”
بازدید از پروژه آب شرب دهستان هنگام درمنطقه”له کاسه”

به گزارش پگاه خبر؛چهارمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس به شهرستان قیروکارزین با همراهی احمدعلی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان فارس با بازدید از جاده ارتباطی “قیر به فیروزآباد” استارت خورد. محمدهادی ایمانیه در چهارمین سفر […]

به گزارش پگاه خبر؛چهارمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس به شهرستان قیروکارزین با همراهی احمدعلی افکاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان فارس و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان فارس با بازدید از جاده ارتباطی “قیر به فیروزآباد” استارت خورد.
محمدهادی ایمانیه در چهارمین سفر رسمی شهرستانی خود از سد سلمان فارسی و پروژه آبرسانی به شهر قیر، پروژه ساختمان در حال احداث فرمانداری و طرح توسعه بیمارستان امام محمدباقر(ع) بازدید کرد.
ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، بازدید از باغات و اراضی جنوب و غرب قیر، بازدید از مرکز جامع سلامت شهر افزر، بازدید از اراضی دشت کارزین(تنگ کارزین)، بازدید از پروژه آب شرب دهستان هنگام در منطقه “له کاسه” و بازدید از پروژه جاده احمدآباد(قیر به عسلویه) از دیگر برنامه های چهارمین سفر رسمی شهرستانی استاندار فارس به شهرستان قیروکارزین بود.
یادآور می شود، محمدهادی ایمانیه در فاصله زمانی ۴٠ روز از انتصاب خود به عنوان استاندار فارس، از شهرستان های کوه چنار، کازرون، ممسنی و رستم بازدید نموده است.
انتهای پیام/ابراهیم عباسی