بیمارستان امام محمد باقر(ع) شهر قیر،گامی مهم در راستای توسعه درمان
بیمارستان امام محمد باقر(ع) شهر قیر،گامی مهم در راستای توسعه درمان

استاندار فارس در سفر به شهرستان قیروکارزین، از بیمارستان امام محمد باقر(ع) شهر قیر، بازدید کرد.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر «محمدهادی ایمانیه» در بازدید از طرح توسعه بیمارستان امام محمد باقر(ع) شهر قیر، گفت: با توجه به طولانی شدن مراحل اتمام این پروژه و ضرورت آن برای ارایه خدمت به مردم شهرستان قیروکارزین و بیماران، تمام تلاش ها برای به پایان رساندن این پروژه با جذب اعتبارات استانی به کار گرفته می شود تا گامی مهم در راستای توسعه خدمات حوزه درمان در این شهرستان، برداشته شود.
رئیس شبکه بهداشت و درمان قیروکارزین نیز در مورد مراحل پیشرفت طرح توسعه بیمارستان امام محمد باقر(ع) شهر قیر گفت: طرح توسعه این بیمارستان با ۲۱۰۰ مترمربع زیربنا و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی، به دلیل کمبود اعتبارات متوقف شده است.
«عبدالصمد خسروانی» افزود: این طرح عمرانی برای تکمیل و بهره برداری، نیازمند ۲۹۰ میلیارد ریال بودجه است که برای سال جاری تنها ۴۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.
او اضافه کرد: در حال حاضر، اقدامات لازم برای تعیین پیمانکار برای ادامه ساخت این پروژه درمانی، از طریق سامانه ستاد کشوری انجام شده است.
در این بازدید، معاونان استاندار، نماینده مردم شهرستان های قیروکارزین، فیروزآباد و فراشبند در مجلس شورای اسلامی، سرپرست مدیریت توسعه منابع فیزیکی و نظارت بر طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، فرماندار قیروکارزین و بخشداران بخش های مرکزی و افزر، استاندار فارس را همراهی کردند.

انتهای پیام/ابراهیم عباسی