جاده بین آغار دالان به هنگام به سمت عسلویه جهت عبور و مرور مردم مناسب است
جاده بین آغار دالان به هنگام به سمت عسلویه جهت عبور و مرور مردم مناسب است

استاندار فارس طی بازدید از جاده قیر به فیروزآباد در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری های لازم برای تکمیل هر چه سریع تر این مسیر انجام شود.

به گزارش پگاه خبر؛دکتر محمدهادی ایمانیه در سفری یک روزه به شهرستان قیر و کارزین مسائل و مشکلات این شهرستان را مورد بررسی قرار داد.

نماینده عالی دولت در استان فارس با بیان اینکه تکمیل بیمارستان امام محمد باقر(ع) قیر و کارزین از موضوعاتی بود که در این سفر مورد توجه قرار گرفت، اظهار کرد: پروژه ناتمام این بیمارستان برای تکمیل ساختمان و موتورخانه نیازمند تزریق اعتبارات است که در این زمینه نیز تصمیمات خوبی گرفته شد که امیدواریم بتوانیم در طی امسال و سال آینده توسعه بیمارستان را به اتمام برسانیم.

به گفته وی ارائه راهکار برای تکمیل دو مرکز جامع سلامت در شهر افزر و شهر قیر از دیگر موضوعات مورد بررسی در این سفر بود.

نماینده عالی دولت در استان فارس با تاکید بر اهمیت سامان دهی و تکمیل جاده فیروزآباد به قیر عنوان کرد: این مسیر یکی از جاده های پر تردد است و تصادفات زیادی نیز در این جاده رخ می‌دهد.

دکتر ایمانیه طی بازدید از این جاده در تماسی تلفنی با مسئولان وزارت راه و شهرسازی قول مساعد گرفت همکاری های لازم برای تکمیل هر چه سریع تر این مسیر انجام شود.

استاندار فارس گفت: تکمیل جاده بین آغار دالان به هنگام نیز باید در دستور کار قرار گیرد چرا که با سامان دهی این مسیر جاده مناسبی از هنگام به سمت عسلویه برای عبور و مرور مردم خواهیم داشت.

انتهای پیام/سمیه یگانه